SysterJord
...likaså Hornbach. Hilfe! Hur har de nu tänkt att jag ska plantera mina sparris etc?!

Någon som har tips på var man kan köpa pallkragar i södra Stockholm?

Ursäkta, borde naturligtvis postat detta inlägg i "Pallkrageklubben". Jag gör ett nytt försök! blush.gif
Red Top
I den här tråden hittar du kanske svar. smile.gif Köpa pallkragar
DykUnderYtan
Bauhaus i Länna sålde pallkragar för inte så länge sedan. Ring dit och kolla om du inte har vägarna förbi eller hittar någon annanstans.

/Mia
StinaR
Kanske kolla med någon åkerifirma? LBC (Lastbilscentralen), ASG... vet inte riktigt vilka som finns i Sthlms-trakten.
octachoron
I denna vecka så hittade jag pallkragar på Coop Bygg/Forum, Blomsterlandet samt Granngården.
Ganska dyra dock...
SysterJord
Tack för tipsen! Jag ska undersöka dem. thanks.gif
Liten77
Det fanns idag på Bauhaus i Länna. Jag var lite sugen, men sambon förbjöd mig eftersom han tycker att jag lika gärna kan spika ihop lite brädor själv... men jag kan ju liksom inte spika!

/Lena
Erika i Sandviken
Jag har en kompis som jobbar på en skrot, där har dom pallkragar i drivor.Kolla med närmsta skrot,du lär ska få hur många du vill.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon