Exotic
Hej alla,

Jag har några fråger här kommer dom ...

1, Någon som testet dessa nya kantband i stål som man sticker ner ca 10 cm värkar smarta..hoppas ni vet vad jag menar skulle vara kul att veta vad ni tycker tummenupp.gif

2, Mellan tomter ..vår innfart skiljer sig i nivå med vår granne ca 50cm , deras nivå ligger högre en vår....
saken är den att deras väg rasar snart ner till oss....min fråga är den att är det vi som skall se till att deras inte rasar ner till oss, eller är det deras jobb?

Hoppas någon vet och tack på förhand blomma.gif thanks.gif

ingrids
1. Inte snyggvarianten men en i klenare plåt. Funkar bra för mig än så länge, men sorten jag köpte håller inte för att sätta foten på (vilket har hänt) för då viker den sig. Din variant låter mycket stadigare.
2. Varför inte lösa det gemensamt, om det inte finns någon vars fel det är (t.ex. en slarvig anläggare).
Ralf
CITAT (Exotic @ 16-06-2009, 12:45) *
2, Mellan tomter ..vår innfart skiljer sig i nivå med vår granne ca 50cm , deras nivå ligger högre en vår....
saken är den att deras väg rasar snart ner till oss....min fråga är den att är det vi som skall se till att deras inte rasar ner till oss, eller är det deras jobb?

Hoppas någon vet och tack på förhand blomma.gif thanks.gif

Tycker att det måste ju vara deras problem.
Exotic
Tyvärr funkar det inte att lösa med våra grannar..

Men jag tackar för era svar rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon