Erika ..javistt men jag älskar just denna rosen, Abraham Darby är bara helt underbar
Ezereht Den doftar helt fantastiskt underbart, en av mina favoriter.. men min ena som var i rabatten dog

( så jag köpte ny, och den doftar kanon..och jag är en Älskare av doft, så du skulle inte bli besviken om du köpte en ..jag lovar

)..men dock är det inte ok med en doftlös ros ..men svaret kommer snart med det nya som slår ut
Stiffe vad tråkigt när det blir så , men för min del som jag skrev så är det inte ok tycker jag om en ros som skall dofta är helt doftlös.. så jag förstår dig till 100%.
Hallå Kajsa Länge sedan...ja det är helt Fantastisk i sitt utseende, men jag vill att det skall dofta , det var därför jag köpte om den

))
bara ett litet P.S. jag är helt på det klara med att det kan bli fel ibland , men fel är till för att rättas...
men jag blev besviken på FL förra året...men som sagt jag vill nu se vad det blir av min GC..och jag xxx mina fingrar att den skall dofta till 1000

)))
Bra ordspråk
" Ett misstag är inte begått fören du förnekar det "[color="#FF8C00"][/color][attachment=36493:DSC00088a.JPG]