Full version: Skadestånd
Pote2illa
[size="4"][/size] Jag har hört att cigarettbolagen i Amerika dömts att betala skyhöga skadestånd för att ha orsakat skador genom att sälja sina beroendeframkallande produkter.

Tror ni att man skulle kunna begära skadestånd från Forum på Odla.nu? Det är ju verkligen beroendefram-
kallande. Visserligen har min dåliga karaktär sin del i att jag MÅSTE gå in och titta på forum ibland flera gånger om dagen fast jag har så mycket annat jag borde göra, men i alla fall? confused.gif

VAR RÄDDA OM VARANDRA angel_not.gif

KURT
Om de döms att betala skadestånd, så är det alltså för att de orsakat skador, inte för att de är beroendeframkallande!
Lars-Olof Arvids
Bra jämförelse! giggle.gif

Olle
henriks
Jamen då är det klockrent - vi kan stämma odla allihop, fykantiga ögon, glåmig och blek hud, igenväxt trådgård, förfallet hem och förlorad arbetsinkomst - alltihop orsakat av odlaforumsberoende!

whistling.gif
MariaS
CITAT (henriks @ 23-06-2009, 16:30) *
Jamen då är det klockrent - vi kan stämma odla allihop, fykantiga ögon, glåmig och blek hud, igenväxt trådgård, förfallet hem och förlorad arbetsinkomst - alltihop orsakat av odlaforumsberoende!

whistling.gif

rotfl.gif Klockrent!
Myosotis
CITAT (henriks @ 23-06-2009, 16:30) *

whistling.gif

bravo.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon