Full version: På min balkong
mieb
Nu blommar äntligen min andra ros Mme Alfred Carriere på min balkong! Madame är skir, vek och transparent och mycket vacker. Skiljer sig mycket från den robusta Jacques Cartier som också bor på balkongen.

Här bor mina rosor! Och alla andra blomster... biggrin.gif
Fny
gudars vad fint du har det på din balkong! jag är impad! wub.gif
Alexander-VG-zon3
jätte vacker balkong
stennie
Håller med föregående talare!!!!! Härligt! bravo.gif
4:an
Riktigt vackert! Vilken njutning!!!!
Heidi24
Så vackert!!!
Ezereht
Vilken inspirationsbild biggrin.gif Fast jag undrar vart ryms du på balkonen wink.gif
Kajsa
Underbart, det finns hopp den dag man har balkong, det går att få det rosigt värre rose.gif
mieb
Tack för alla trevliga kommentarer! smile.gif

CITAT (Ezereht @ 25-06-2009, 17:58) *
Vilken inspirationsbild biggrin.gif Fast jag undrar vart ryms du på balkonen wink.gif

Haha, tycker du att det verkar lite trångt? Tja det är väl ungefär så här det ser ut när man försöker få plats med en ordinär villatomt på några kvadrat... blush.gif
Fast ett bord har jag faktiskt... eller två... och en bänk... och en fontän... och en rabatt... och ett woodland... blink.gif
Ezereht
OOh ingenjörskonst att rymma allt det där!! Kan du inte fota woodland också? Spännande! bravo.gif
stennie
Jag tittade på din Blogg...Helt otroligt vilken grönska.....
Jag håller med Kajsa, det finns hopp, den dag man får "nöja" sig med en balkong.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon