|
Full version: Första gången
Nu har jag blivit medlem, tack vare malin72. Har aldrig varit medlem i nåt liknade förut, men tycker att det verkar helkul. Har kollat runt lite under alla rubriker och det tar väl en stund innan jag får kläm på allt. Älskar blommor och har massor att lära och här verkar finnas många att fråga "och det lär jag göra".
 Välkommen i gänget. Nu kommer det inte dröja länge förrän du är drabbad av odla-sjukan och odla-abstinensen.
CITAT (MariaS @ 25-06-2009, 21:51)   Välkommen i gänget. Nu kommer det inte dröja länge förrän du är drabbad av odla-sjukan och odla-abstinensen.  Inte skrämma bort henne på en gång Maria, sånt talar man inte om på en gång Välkommen hit !
Biggan_
25-06-2009, 20:54
Hej och välkommen!
Eva-Helene
25-06-2009, 20:59
Välkommen! Här får man snabbt svar så fråga på! Sedan finns det ett litet gäng "galningar" här - men var inte rädd, vi är snälla galningar
Irene_L
25-06-2009, 21:04
Välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas!
Välkommen hit. Du kommer att ångra att du lyssnade på Malin.  ....jag lovar.......Odla är beroendeframkallande.......botet heter frö och mera fröer och växter och mera växter.
Platinum
25-06-2009, 21:15
CITAT (Alba @ 25-06-2009, 22:09)  Välkommen hit. Du kommer att ångra att du lyssnade på Malin.  ....jag lovar.......Odla är beroendeframkallande.......botet heter frö och mera fröer och växter och mera växter.  Jasså jag som trodde beroendet hette odla, medicinen hette frö och friskhetsförklaringen kom med en växt? Ack så fel jag måste haft Välkommen till odla sus2
aanderss
25-06-2009, 21:33
välkommen
Lars-Olof Arvids
25-06-2009, 21:38
Välkommen Sus2! Kul med en ny blomtokig medlem! Olle
CITAT (Alba @ 25-06-2009, 22:09)  Välkommen hit. Du kommer att ångra att du lyssnade på Malin.  ....jag lovar.......Odla är beroendeframkallande.......botet heter frö och mera fröer och växter och mera växter.  Nej Alba, där har du allt lite fel  - Visst Odla är beroendeframkallande och symptomen heter frö och mera fröer och växter och mera växter - men någon bot finns det inte  . När man har fastnat här så är man kvar, obotligt fast i odlaträsket! Välkommen hit sus2, hoppas du ska trivas med oss övriga odlaiter!
Red Top
25-06-2009, 21:50
Varmt välkommen till Odla, sus2! Hoppas du kommer att trivas med oss galningar, som har växter, frösådder och och övrigt i trädgård och natur i tankarna så fort vi vaknar. Ja, vi drömmer nog om det oxå ibland. Åtminstone jag.
Sällar mig till välkomstkören...Sus2 Hoppas malin upplyste dig om, att när du väl är fast, finns ingen återvändo... Och träsket är bottenlöst, så simma på du...
Jag säger bara det "jösses" vad många svar och välkommen känner man sig också, det kan behövas efter all skit man tagit på sistone. Jag kommer lägga upp en del bilder sen och många bilder på växter som jag inte har en aning om vad det är. Min man kommer bli galen på er som får mig ännu mer intresserad av blommor och vilja köpa ännu mer. från en glad sus2
CITAT (Betty @ 25-06-2009, 22:47)  Nej Alba, där har du allt lite fel  - Visst Odla är beroendeframkallande och symptomen heter frö och mera fröer och växter och mera växter - men någon bot finns det inte  . När man har fastnat här så är man kvar, obotligt fast i odlaträsket! Välkommen hit sus2, hoppas du ska trivas med oss övriga odlaiter!  Jag måste nog nicka bifallande. Någon riktigt bra bot finns inte..........frågan är om man vill bli botad. Nää........jag tror inte det. CITAT (sus2 @ 26-06-2009, 11:15)  Jag säger bara det "jösses" vad många svar och välkommen känner man sig också, det kan behövas efter all skit man tagit på sistone. Jag kommer lägga upp en del bilder sen och många bilder på växter som jag inte har en aning om vad det är. Min man kommer bli galen på er som får mig ännu mer intresserad av blommor och vilja köpa ännu mer. från en glad sus2 Skicka mannen till oss så ger vi honom en behandling i konsten att älska trädgård.
Ja skicka honom på oss du bara - så får du mer tid att i lugn och ro skaffa ännu mer blommor, buskar, träd, krukor, redskap och allt möjligt trädgårdspynt!
Meriona
26-06-2009, 15:15
Välkommen Sus2!  Du kommer inte att ångra dig!
Myosotis
26-06-2009, 15:30
Hej sus2! [attachment=37008:huhu.gif] Klart du kommer att ångra dig  man sitter framför datorn istället för att vara ute i trädgården  Jag blev inte varnad och nu är jag fast... CITAT (sus2 @ 26-06-2009, 11:15)  ... efter all skit man tagit på sistone...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|