Jennyirene
Någon som kan säga totalkostnad på att bygga ett inglasat uterum, behöver inte vara "vinterbeboeligt". Vilka leverantörer är bäst? Kostnad inkl arbete också då vi inte kan göra det själva. Erfarenheter och tips önskas.
Ywonne
Här är en leverantör...

www.teknova.se

kollonikompis
Jag tror inte Teknova säljer direkt till privatpersoner. Mitt intryck är att de säljer till byggbolag eller allmännyttan, som i sin tur bygger själva uterummet... Men jag kan ha fel på den punkten.

Teknova ligger här i Vadstena och min kollegas man arbetar där. Men jag är inte så påläst om själva företaget. Bäst är att du ringer till dom på måndag. Om inte dom kan hjälpa dig vet dom säkert var du kan få hjälp nära där du bor! För dom gör bra grejer!

Lycka till!
Ywonne
Hej Kollonikompis...eller granne kanske...
Jag bor också i Vadstena , känner väl till företaget så jag vet att de gör det...
mamamaggan
Kan inte rekommendera något men vet av erfarenhet att det kan skilja rejält i pris så jag råder er att ta in offerter från flera leverantörer. Specificera noggrant vad som ska ingå så det inte tillkommer en massa på slutet för att få allt färdigt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon