Full version: vem är du
aanderss
skall bli kul att se vem den idialiska odla besökaren är
aanderss
var är alla som bor i norra norrland?
mamamaggan
De är fortfarande ute och skottar snö . yes.gif
CillaM
CITAT (mamamaggan @ 26-06-2009, 21:03) *
De är fortfarande ute och skottar snö . yes.gif

giggle.gif Stackarna med sina sena vårar... men snön har de nog passerat vid det här laget.
Cathis
Jag är tydligen genomsnittsodlaren giggle.gif
henriks
Å jag är tydligen både för ung och av fel kön!
titti49zon6
Norra Norrland are colling, vi har så vansinnigt varmt så vi orkar inte sitta inne och rösta på vilka vi är coolgleam.gif
Jag skulle bara in och ta mig lite vätska och kolla mailen och titta in som hastigast, vi har fortfarande 23 grader varmt,
luften står still innomhus och utomhus, skall visst bli varmare i morgon.
Själv är jag en 60år ung dam som har odlat och sått i Norra Norrland (fn, har jag ett uppehåll i odlandet, men det blommar som bara den ändå flirting.gif )
Eva-Helene
Jag bor på gränsen mellan södra o norra Norrland...så jag fyllde i "norra Norrland"! Kommer nog att hamna längre norrut så småningom så... whist.gif
Maggan H
Genomsnittlig-igen! tummenupp.gif
pejori
Jag är också genomsnittad rotfl.gif rotfl.gif
aanderss
kul att så många har röstat
aanderss
74 har röstat ser jag
Huggorm
CITAT (henriks @ 26-06-2009, 21:35) *
Å jag är tydligen både för ung och av fel kön!

Samma här, men jag bor i rätt del av landet i alla fall
Snöflinga
Vad gör du själv aanderss ? Har en bild av att du sitter och kryssar och registrerar odlamedlemmar g.gif
Är det så eller varför wacko.gif
aanderss
CITAT (Snöflinga @ 28-06-2009, 19:36) *
Vad gör du själv aanderss ? Har en bild av att du sitter och kryssar och registrerar odlamedlemmar g.gif
Är det så eller varför wacko.gif

jag startade omrästningen mest för skojs skull
*Stintan*
Jag är helt klart överårig men bidrar gärna med lite visdom så här på ålderns höst giggle.gif

Förresten verkar det som om du är sysslolös aanderss eller varför alla dessa omröstningar?
Snöflinga
CITAT (aanderss @ 28-06-2009, 19:38) *

jag startade omrästningen mest för skojs skull

Fast det är inte den första väl g.gif
Huggorm
CITAT (Snöflinga @ 28-06-2009, 19:59) *
Fast det är inte den första väl g.gif

Det är väll alltid trevligt att veta vem den man diskuterar med är?
aanderss
CITAT (Huggorm @ 28-06-2009, 20:09) *
Det är väll alltid trevligt att veta vem den man diskuterar med är?

mm just de
Betty
Jag tillhör det kön som är mest representerat här, min ålder delar jag med ca 25% av medlemmarna och jag bor i samma landsända som ungefär 7,5% andra odlaiter. sleep.gif
Aqvakul
Jag tillhör minoritetskönet, men ligger däremot i det näst vanliigaste åldersintervallet och i den mest representerade landsdelen.
aanderss
86 röster 14 kvar till 100
andersen
finns många sådana trådar
Wilmer
Men alltså, var den från 2006?? Det är tre år sedan!! I många forum är trådar gamla efter ett par månader, eller veckor. Fast här verkar medelåldern vara lite högre. Kanske det speglar inläggs kritiken confused.gif Stagnation är väl inget kul, dessutom hur kul är det att svara i trådar där medlemmar som inte ens finns kvar har skrivit. Aktuell info blandad med kraftigt inaktuell, iallafall för rörigt för min hjärna. Kolla datum, kolla om medlemmen är aktiv än som jag ställer frågan till etc etc. Fy och usch fram för nya trådar tummenupp.gif
Egorina
Det finns tydligen många som är som jag, men tyvärr kan jag inte rösta för jag kommer från fel land. Tror att det finns många finlandssvenskar här, skulle vara kul att veta hur många?!
Magdis
CITAT (aanderss @ 26-06-2009, 20:50) *
var är alla som bor i norra norrland?

Här är jag!
zissi
Jag är i majoritetsgänget både när det gäller kön, ålder och boende!

100 röster du aanderss, inte dåligt!
aanderss
100 röster o 83 kvinnor

CITAT (zissi @ 01-07-2009, 12:39) *
Jag är i majoritetsgänget både när det gäller kön, ålder och boende!

100 röster du aanderss, inte dåligt!

nä de är ju kul
Betty
CITAT (Egorina @ 01-07-2009, 10:14) *
Det finns tydligen många som är som jag, men tyvärr kan jag inte rösta för jag kommer från fel land. Tror att det finns många finlandssvenskar här, skulle vara kul att veta hur många?!

Starta en omröstning om det så får du veta! tummenupp.gif (mitt ursprung: Jakobstad)
messermark
En till från Norra Norrland smile.gif
Vi har garanterat ingen snö kvar, +30 i skuggan i snart två veckor. Jag lider sweatingbullets.gif
aanderss
109 har röstat
aanderss
112 röster
Krolliljan
Och nu är det 119 aanderss tummenupp.gif
aanderss
ja snart 120 crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon