Full version: JAAAAAAAAAAAAAAA!
Fny
Jag är så otroligt lycklig! Min älskade sambo friade till mig i förrgår kväll, och jag sa självklart genast ja! JAAAAAAA! yahoo.gif
Pia L
Grattis, visst är det en härlig känsla flirting.gif själv gifter jag mig om bara några veckor
Fny
Grattis till dig också då Pia! Hoppas ni får en underbar vigsel med jättefint väder! biggrin.gif kompiskram.gif
Aqvakul
Stort Grattis till båda paren! blomma.gif yaay.gif

(i höst har jag varit gift i ett tredjedels sekel - det blir inte sämre med åren...)
Eva-Helene
Grattis! smiley_small_hug.gif
MariaS
GRATTIS rose.gif yaay.gif
Lars-Olof Arvids
GRATTIS Fny och Pia! wub.gif blomma.gif rose.gif blomma.gif wub.gif

Olle
Monica M zon 4
Grattis till er alla fyra! Härligt med bröllop! Jag och maken har varit gifta 15 år snart! rose.gif
aanderss
grattis
Skruttis
GRATTIS Fny och Pia L!

Själv går jag in på 15:e året med maken. wub.gif
TheLan
Gratulerar till er båda biggrin.gif Otroligt roligt att se att kärleken fortfarande finns och att äktenskap fungerar! smiley_small_hug.gif

Stjäl tråden i ett pyttehörn då jag känner att jag måste berätta att jag kommer bli faster i april nästa år om allt går bra *peppa peppa* wub.gif
mojan
Grattis till er som funnit kärleken!
Jag har varit gift med världens bästa man i snart 25 år.
Miro
GRATTIS!!! tummenupp.gif
Meriona
Lyckost, jag fick allt vackerT tala om för min sambo att det var dags att gifta sig.... Det blev jättebra ändå, även om vi nu inte är gifta längre.... Vi är fortfarande jättebra vänner, och det kanske är mer värt än nåt annat?

LYCKA TILL!!!!! tummenupp.gif blomma.gif Hoppas ni får fint väder och att gästerna uppför sig! whist.gif

Vårt bröllop var tydligen lyckat ändå, folk säger fortfarande att det var det roligaste bröllopet de varit på (håller med! thanks.gif ), så tydligen är det inte så mycket det påkostade som uppskattas. Gratis drinkar och ett klämkäckt band som kan spela allt från rock till dansband gick tydligen hem..... rotfl.gif
Biggan_
Grattis och Lycka Till! blomma.gif rose.gif blomma.gif
Motti
Jag har varit gift i 34 år 30:de augusti !Inte alltid dans på Rosor men vet ni att ni älskar varan borde det gå bra för er,det brukar sägas att "ha man tagit Fan i båten får man ro han i land också" whistling.gif Grattis hoppas ni får ett lika härligt Bröllop som vi hade och ett lika bra äktenskap kompiskram.gif
ingrid fuxwall
Det enda jag ångrar är att vi aldrig gifte oss - vi har ingen bröloppsdag att fira - lycka till!
Sussie F-Flower
Åhhh, vad romantiskt....! ÖNSKAR ER ALL LYCKA OCH GLÄDJE tummenupp.gif !!!!! ...med ALLT vad det innebär...

(Har aldrig själv fått erfara den "sanna" lyckan men jag är SÅ glad att den finns för ER andra, Älskade Odlamedlemmar...! wub.gif wub.gif wub.gif )

Puss och Kram!!!!
Alba
CITAT (ingrid fuxwall @ 29-06-2009, 23:12) *
Det enda jag ångrar är att vi aldrig gifte oss - vi har ingen bröloppsdag att fira - lycka till!

Vi firar den dagen vi träffades. Det går också bra.

Ett stort grattis Fny
titti49zon6
Vad härligt Fny, Grattis blomma.gif

Själv har jag varit gift i 38 år och det blir bara bättre med åren yes.gif
Irene_L
Vad kuuul, Fny!

[attachment=37304:grattistulpaner.jpg]
Betty
Grattis Fny och Lycka till! tummenupp.gif
skogstroll
vad härligt, önskar jag blev friad till smile.gif
Anma
Grattis!

Själv firar jag 14 årig bröllopsdag med min man idag.
Lady Hamilton
Ja Grattis Fny! blomma.gif
Betty
CITAT (Anma @ 01-07-2009, 15:22) *
Grattis!

Själv firar jag 14 årig bröllopsdag med min man idag.

Grattis till er! rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon