|
Eva Swahn
22-10-2003, 13:37
Äntligen ett riksförbund för mig! Hur många poäng får du? Jag fick 28! http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,379113,00.html
Kristina i Skåne
22-10-2003, 14:18
Jag hamnade på 19 poäng, så ännu finns det hopp
Kristina i Skåne
22-10-2003, 14:19
Dubbeltryckning
Jag hamnade på 16, känner mig nöjd, fast har haft mina tvivel då och då Pia
Säg som det är du Kristina, att du glömde bort att du redan skickat! En liten tolva.
kryddan
22-10-2003, 14:37
20 poäng  och när jag tänkte på hur jag var när jag som värst, innan jag vart sjukskriven så var jag helt klart ämne för att bli hedermedlem
Hannele
22-10-2003, 14:58
Jag är väldigt hänsynsfull mot min omgivning... 10-15 poäng Du är väldigt ordningsam. Tyvärr är du inte kvalificerad att vara med i förbundet, men du kan ju förändras.
Jag är en 21-poängare!!!  ...och jag som trodde att det var ordning på mej...
kryddan
22-10-2003, 15:57
Tja, jag brukar få höra att jag är ordningssam och ordentlig också - men man kan ju vara förvirrad ändå
evarina
22-10-2003, 17:29
Jag får inte heller vara med...
Kristina i Skåne
22-10-2003, 17:50
CITAT (Berith @ 22-10-2003, 15:31) Säg som det är du Kristina, att du glömde bort att du redan skickat!  Och jag som trodde att ingen skulle fatta...
Bettson
22-10-2003, 18:35
Det blev äen ärlig artonpoängare. Jag trodde det skulle bli 30 minst Undrar om jag glömde räkna någon poäng
Jag hade 18. Då stod det att jag skulle släppa lös min tankspriddhet... Haha... Hur skulle det då bli?
Fick bara 26 skulle man skicka in poängen för att få diplom eller?
Nej, de ställde fel frågor, jag borde vara en självklar medlem, men fick inte vara med. Ordningsam, pyttsan! Fläckvis kanske....  Jag är en av de där som kan sitta mitt i röran och ha underbar ordning på mina fröer t ex, fläckvis ordentlig.  De råkade nog bara träffa mina städade fläckar!
Bara 10 poäng. Min sambo ska få göra testet, han kommer toppa.
Jag fick 11 - har alltid trott att jag var ganska ostrukturerad, men det var väl fel då..
Mariann
23-10-2003, 06:24
13p trodde också jag glömde allt. Tydligen är det inte så illa ändå, men jag vet att ibland kan jag vara så tankspridd att jag får använda en stund på att minnas var på året vi är. Det är ju inte alltid man får hjälp av vädret .
CITAT (Ti bee @ 22-10-2003, 21:50) Nej, de ställde fel frågor, jag borde vara en självklar medlem, men fick inte vara med. Ordningsam, pyttsan! Fläckvis kanske....  Jag är en av de där som kan sitta mitt i röran och ha underbar ordning på mina fröer t ex, fläckvis ordentlig.  De råkade nog bara träffa mina städade fläckar! Prexis!! Jag, slarvan fick 13 poäng! Och det mycket tack vare att jag använder datorn o dyl som påminnelse. Jag kanske glömde svara på några frågor?
18 p  Hmmm....
20 p för mig... borde säkert blivit mer, men en del frågor passade inte till mig...
hmmmmmm.. Vad handlade den här tråden om? får gå tillbax och kolla
Jag fick 11 poäng och känner mig dötrist! Jag vill också vara med i någon kul förening! Och jag avskyr Stenbocken inom mig som pinar livet ur omgivningen med sitt "ordning & reda". Nåja, jag har blivit lite slarvigare med åren. Men jag kan gott tänka mig att bli ännu mer bohemisk!
vitsippa2
23-10-2003, 14:02
 jag fick bara 15 men jag tycker frågorna var dumma inte alls anpassade efter mitt snurr
Monique
23-10-2003, 18:44
 21 p. Så jag är med...
21 poäng
Du är lite mer tankspridd än vad du vill erkänna. Släpp lös din tankspriddhet och njut av livet, men var beredd på reaktioner från omgivningen.
ska sanningen fram så är jag ganska tankspridd o njuter faktiskt av livet o om jag skulle släppa loss vetesjutton vad som skulle hända
Veganvarg
24-10-2003, 08:17
Det måste vara fel på testet... Jag är det slarvigaste som finns, trodde jag iaf, men jag fick bara 15 poäng...
18 på första försöket men så såg jag att jag bara hade skrivit åtta svar. Så det var bara att göra om och 24 bev det då! Vi tankspridda eller i alla fall de kaotiska får trösta sig med att kreativitet föds ur kaos
Tankspridd..... på tal om artikeln i början.
Tack för den länken! Hoppas jag kommer ihåg att jag lagt den i Favoriter....
20 p, men det känns litet orättvist. Tyckte att svarsalternativen var lite dumma, på flera frågor fanns alternativen "jämt", "ofta" och "aldrig" (eller något ungefär motsvarande) - jag saknade ett "ibland"...
Känner igen mig i TiBees beskrivning: "Fläckvis ordentlig"!
vickeva
28-01-2004, 19:39
18, så medelmåttig jag känner mig, trodde faktiskt att det skulle bli värre. Min farmor frukade säga att någon (tex jag) "...har huvet under armen och armen i en hösäck och en hösäck långt långt ner på havets botten". Och så där brukar jag känna mig ung....
*Felix matte*
28-01-2004, 20:19
10 fick jag och lika resultat blev det för maken
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|