Full version: Novelltävling
Myosotis
Min kompis´ novell är med i dagens HD/NST! Läs den här! Själv ska jag köpa NST och spara den.
Red Top
Vilken underbar novell!

Hälsa din kompis att jag njöt av varje mening. Vilken talang hon/han har. En helt klart uppfriskande historia. Kändes som att vara vid havet att läsa den. När förändringen är fullständig kan ju din kompis kanske inte fullborda den, så jag får väl använda min fantasi. Att följa Golfströmmen skulle kännas skönt kompiskram.gif
Myosotis
giggle.gif Nej, det är nog svårt att skriva med fenor... Kul att du tyckte om den, ska hälsa henne det. Hon är lite sur över att de utan att fråga hade bytt ut alla hennes "nån" och "nåt" mot "någon" och "något", det är ju hennes stil att skriva så, ett medvetet val. Jag gillar också hennes stil, särskilt humorn. Men jag är ju partisk. wub.gif Har läst hennes bok och en till novell, hoppas hon hittar skrivlusten igen så jag får läsa mer av henne.
Snigelhatare
Jag vill ju läsa fortsättningen. Hur gick det sedan? Det började ju jättebra, blev nyfiken på resten.
(Fast jag är glad att det står någon och något istället för nån och nått).
Myosotis
Ingen mer som har läst den? unsure.gif
Myosotis
Men är det ingen som orkar läsa? Eller kommentera?
Meriona
CITAT (Myosotis @ 07-07-2009, 13:33) *
Men är det ingen som orkar läsa? Eller kommentera?

Det är något fel på sidan du länkat till, först öppnar den sig och sen stänger den sig och säger att "Sidan går inte att öppna". confused.gif
Myosotis
men vad konstigt, här funkar det!
Biggan_
Jag har kopierat den för att läsa vid ett senare tillfälle. Inte kan jag väl lägga in hela här?
Myosotis
Vet inte hur det är med copyrighten?
Meriona
Jag öppnade den i ett annat fönster och då gick det bra!
Hann bara skumma igenom, men den var jättebra, om än lite annorlunda! tummenupp.gif Eller kanske det är just därför som den är bra? Duktig tjej, din kompis!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon