Full version: Birdie nam-nam!
Gunvor Nilsson
I dag kom första frökatalogen för 2004 - Plants of Distinction! Idel läckerheter att gotta sej i - oj va´många sorter jag vill ha! tongue.gif wub.gif . Jag beställde Jelittos katalog för 2004 också men den har ännu inte tryckts. Under tiden får jag nöja mej med 2003 år katalog som de skickat och bilderna i den går inte av för hackor heller! Ummm vilka kvällsstunder jag skall ha närmaste tiden! wub.gif
/Gunvor
Ti bee
Och jag som fortfarande sitter och bläddar i årets POD katalog. rolleyes.gif Måste beställa katalogen (köpte inget hos dem i år så jag fick den inte automatiskt). Den är som fröernas delikatessaffär! Hur är det med Impectas katalog, kommer den senare? Ja, frökataloger toppar favoritlistan! biggrin.gif Skall beställa Jelittos jag med! wub.gif En kopp te/kaffe/glas vin, ja något, i soffan mörka novemberkvällar.....inte så pjåkigt!! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon