Monica M zon 4
Grattis på födelsedagen! hbd.gif
Irene_L
Grattis alla som fyller år idag! blomma.gif

Ett extra grattis till Wilmer! Hoppas att du får en massa födelsepussar från dina marsvin! yes.gif
[attachment=37448:happybirthdaygroda.gif]
Alba
Grattis till er alla.

Ett extra stort grattis till Wilmer.

[attachment=37449:__maracaguinea.jpg]
malin72
Grattis till er allihopa!!!! rose.gif blomma.gif rose.gif

Extra Stort Till Wilmer...allas våran marsvins expert giggle.gif
smörblomma
Så typiskt detta forum. Alla grattas inte på samma villkor.
Meriona
Nej och jo. Det finns ett stort antal medlemmar (alldeles för många i min mening, man skulle rensas bort efter 4 månader som inaktiv) som bara gjort ett eller ett par inlägg och sedan bara namnmässigt finns kvar. Sen finns det medlemmar som gjort skillnad för många av oss, skänkt glädje och kunskap, delat sorger och bedrövelser genom att vara närvarande. Inte konstigt att det blir skillnad i uppvaktandet.
smörblomma
bravo.gif
CITAT (Meriona @ 03-07-2009, 22:17) *
Nej och jo. Det finns ett stort antal medlemmar (alldeles för många i min mening, man skulle rensas bort efter 4 månader som inaktiv) som bara gjort ett eller ett par inlägg och sedan bara namnmässigt finns kvar. Sen finns det medlemmar som gjort skillnad för många av oss, skänkt glädje och kunskap, delat sorger och bedrövelser genom att vara närvarande. Inte konstigt att det blir skillnad i uppvaktandet.

Chamomille

tummenupp.gif
Sen finns det "nya" medlemmar som endast letar efter något att tjafsa om.
Myosotis

bravo.gif

CITAT (Chamomille @ 04-07-2009, 05:54) *
Sen finns det "nya" medlemmar som endast letar efter något att tjafsa om.

Precis.
Aqvakul
Stort Grattis till alla och särskilt till min kompis Wilmer!

rose.gif blomma.gif hbd.gif blomma.gif rose.gif

Betty
Grattis i efterskott Wilmer och alla andra som fyllde år igår! blomma.gif
Wilmer
Jag tackar för gratulationer smiley_small_hug.gif . Jag blev marsvinspussad som sig bör giggle.gif .

Själv tycker jag inte det är konstigt att man grattar dem man haft kontakt med lite extra, vad är problemet........? Så gör jag jämt i allafall. Jag hoppas iallafall att ni andra som fyllde år 3/7 hade en toppendag ni med! rose.gif
ylvahi
Oj har jag missat

ETT STORT försenat GRATTIS Willmer
[attachment=37629:Kopia_av...030__25_.jpg]
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 04-07-2009, 19:20) *
Själv tycker jag inte det är konstigt att man grattar dem man haft kontakt med lite extra, vad är problemet........?:

Ja, det kan man undra smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon