Full version: Var är alla?
Ann-Christin Lindberg zon II
Idag har det varit rent ooootrooooligt tomt här på Forumet! Flera gånger då jag loggat in, har jag varit ENSAM medlem! Men det är väl så, att det är lågsäsong i trädgården, de som är hemma julstökar och vi som sitter på jobbet har fullt upp med att jobba (men en skööön avkoppling istället för rökpauser är att kolla på forumet) wub.gif

Idag skiner solen ute i alla fall, och jag är glad för att jag hann fylla alla fågelmatplatserna hemma innan det blev mörkt igår, för HUUU så kallt det har varit i natt!! smile.gif
Berith
Nejdå, du är inte ensam! smile.gif

När jag tittar in här vid halvsex på mornarna är det jag som är ensam. Nattugglorna har precis left the building och dagsländorna har inte anlänt än. Då kan man tala om ensamhet! rolleyes.gif

Det kanske går lite extra trögt idag när det är måndag, det dröjer lite innan besökarna har kommit igång igen! blink.gif
yla

man måste ju ut i skog o mark också innan det blir mörkt för de blir de ju så fort
hittade dehär konstverket idag ,finns vackra saker att titta på även när de e kallt
Ann-Christin Lindberg zon II
Vad fint! Lyckliga du, som kan vara ute i skogen på vardagarna! Och stort tack för att du delar med dig! wub.gif

Hälsar Anki på jobbet! rolleyes.gif
Fialotta
Jättefin bild!!!
Jag hoppas verkligen tomten kommer med en kamera till mig i jul
vill så gärna fota bilder från naturen unsure.gif

Har lagt ut en brasklapp till familjen, jag får stilla mig o vänta och se smile.gif

tänkte dom skulle få en chans...om inte går jag och köper en
efter jul rolleyes.gif rolleyes.gif

Tålamod maudan!!!!! rolleyes.gif
*Felix matte*
Hej Maudan!
Jag håller tummarna för att du ska få kameran.
Det är jättekul att fota.
En del dagar tas här hundratalet kort
fast alla blir ju inte sparade.
wub.gif
Fialotta
Tack Agneta...gulligt av dig wub.gif

Du får nog lätta på tummarna en stund, hur
går det annars med julbaket o julmaten unsure.gif
Såg din bild på din kamera, finns ju ett otal massa sorter,
Hmm...då blir det som expressen eller aftonbladet ungefär
får svårt att bestämma vilken wink.gif

Ha en bra kväll!!
Kramis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon