Full version: Mina hemsidor
Fågelvägen
sos.gif sos.gif sos.gif Min gamla hemsida har längst ner en länk till min nya, blivande hemsida som innehåller några bilder.
Allt snabbt hoprafsat på prov, det är bråttom, eftersom jag inte kommer att kunna påverka gamla hemsidan efter 6 juli.
Problemet är att bilderna i nya hemsidan inte öppnar sig i Firefox 3.0.11. i vår ena dator, medan Firefox 2.0.0.20 fungerar.
help.gif Någon som har en idé om vad det kan bero på?
Piccante
Jag kan se dina bilder med senaste Firefox 3,5. Har du möjligtvis någon blockering av pop up fönster och animeringar/ bilder i din senare FF? Får du inget meddelande om att sajten innehåller bilder som du får acceptera att visa eller neka? Ibland är det sådana inställningar som ställer till det.
Fågelvägen
Tack Markus för ditt snabba svar!
Jag fick lov att uppgradera Firefox eftersom nytt Security-program krävde det. Så nu har vi samma problem på båda datorerna, haha! Det har antagligen något att göra med att vi kör med mac. Vi har provat med popup-fönstren av och på. Något meddelande har inte synts till.
Fint att den gamla hemsidan fungerar. Det är ju den som jag inte kan påverka i fortsättningen.
Jag har gjort problemanmälan till FF. Få se om de reagerar...

MÅNGA TIMMAR SENARE: Nu funkar det! Det var ett kommando som saknades. Mitt eget fel.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon