Annica J
Jaha, då kom man äntligen in lite på forumet....Varit totalstopp för mig men nu skall jag försöka.....

Jag har precis flyttat och känner mig helt stendöd i kroppen, och som det inte var nog så som grädde på moset så lyckas jag ej ordna min hörnsoffa....En skinnsoffa som man SKA kunna vända men jag klurar inte ut det! Det var enklare med de äldre för de kunde man byta kanterna/armstöden på men denna skall man på NÅGOT VIS byta sits????

Snälla vet någon hur man gör detta? Jag sliter ihjäl mig här och kliar snart sönder mitt huvud för jag kopplar verkligen inte detta mysterium?

Mvh: Annica J
Grå
Det är kanske lättare om du lägger upp en bild på soffan?
Är det som jag tror så ska du väl fortfarande skruva loss båda ärmstöden och skruva fast dem på den andra sitsen. D.v.s om ärmstödet sitter på höger på korta sitsen ska du skuva loss den och sätta fast den på höger sida på långa sitsen, som då kommer att se ut som en egen liten soffa.
Sedan gör du likadant med vänstra armstödet på långa sitsen , skruva loss den och sätt fast den på vänster sida på korta sitsen.
Sedan sätter du ihop den, på förhoppningsvis rätt håll med hörnsitsen.

Skam den som ger sig.

Ps... såvida inte säljaren menade att ena dagen kan du ha den vänd från fönstret och andra dagen mot fönstret.
Myosotis
Hej Annica!! Det var länge sen du lyckades komma in på forumet, hoppas det håller i sig nu! Vad jobbigt det måste ha varit att flytta i den här värmen. Inga tips om soffan tyvärr, hoppas det löser sig. Kram!

Tobb
Det enda svaret jag har är att jag känner mig lite busig idag smile.gif.
Jopaps det går även utan mina tips smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon