Full version: Myskille
zissi
[attachment=37755:kaktusbl...rminskad.JPG] [attachment=37756:kaktusbl...rminskad.JPG]

Jag får alltid ett leende på läpparna när jag går förbi vykortshållaren här hemma där den här lilla charmören sitter fasthållen. Mitt i spöregnet drabbades jag av sysslolöshet och började fotografera både det ena och andra. Hoppas det kan glädja någon här........ smiley_small_hug.gif
Tyvärr är han okänd för mig. Gubben fick kortet när han fyllde år.

Har gått och funderat på vad vi ska ha till kvällsmat........därav det andra kortet g.gif tongue.gif
Grå
Inte vet jag hur gammal "gubben" är, men är han inte lastgammal så är det ett perfekt kort att ha på studentplanchen! Verkligen myslys! smile.gif
Wilmer
Det andra kortet var ju för bra giggle.gif
farbror.Bosse
Andra kortet rotfl.gif
Irene_L
rotfl.gif Vilka häftiga kort! giggle.gif
Meriona
Hmmmm kan det var Winston Churcill som ung gosse? blink.gif blink.gif
Biggan_
CITAT (Meriona @ 09-07-2009, 07:42) *

rotfl.gif Ja, det är bara cigarren som fattas!
Ingrid Zon3
CITAT (Meriona @ 09-07-2009, 07:42) *

giggle.gif Absolut! Min mamma hävdade alltid att alla småbarn var mest lika "sir W. C." när man resonerade om vem de liknade.
Meriona
Även flickorna? unsure.gif
Inga från Närke
CITAT (Irene_L @ 08-07-2009, 22:31) *
rotfl.gif Vilka häftiga kort! giggle.gif

Instämmer helt
Ingrid Zon3
CITAT (Meriona @ 09-07-2009, 13:28) *
Även flickorna? unsure.gif

Absolut! Vi är inte bortskämda med kraftig hårväxt i unga år i min släkt smile.gif. Och jag menade spädbarn... Den där parveln kanske är något äldre
Kajsa i Arvika
Hävdar alldeles bestämt att min systerdotter var en kopia av A Hitchcock.. (hur 17 stavas det?) när hon var bebis.. dubbelhaka och kalhygge...

Nu har hon vuxit upp till en riktig snygging.. tummenupp.gif
Meriona
Det var då för väl, Kajsa... sweatingbullets.gif
Kajsa i Arvika
Jaaaaaaaaaaaaaaa..... hade nog inte varit för kul annars.... giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon