Hej vill bara pusha lite för den trädgårdsdag som arrangeras i Sölvesborg den 22 augusti, med gratis föreläsningar av Piet Oudulf och Gunnel Carlsson och annat kul. http://solvesborg.se/tradgardsdag
Yvonne
kasam
16-07-2009, 19:49
Vilket fantastiskt bra tips!!! Tycker mycket om Piet Oudulf!!! Ska försöka ta mig dit, från Malmö är det ju inte långt. Jag kommer att förmedla detta tips vidare, ex vis till AoT's sida, ifall du inte gjort det ännu, för det är för bra för att någon som är intresserad ev missar det.
L I A H
17-07-2009, 07:06
Den dagen ska vi absolut inte missa! Vi som bor i Bromölla får ju dra oss åt ert håll i Blekinge numera och det gör man ju så gärna... De öppna trädgårdarna som står på programmet låter ju jättespännande. Kameran och stora plånboken med!
midas
17-07-2009, 09:15
Hej, Tipsa på du Kasam, det är ju bara kul om många kommer när det nu satsas på något inom trädgård! Yvonne
midas
14-08-2009, 16:44
Vill pusha igen för detta evenemang. 8 dagar kvar, och det är GRATIS!
Yvonne
AnnammA
16-08-2009, 17:37
Det kanske kan bli ett litet forumistmöte av det hela? För jag ska dit, hade jag tänkt. hälsn AnnA
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.