|
Full version: Hejja Göran!
Skönt att bilderna försvann! Vilket sabla pack det finns! Håll sej till porrsidor din äckelpotta!
aanderss
12-07-2009, 18:34
heja göran heja heja heja
Alexander-VG-zon3
12-07-2009, 18:37
istället för spamtrådar kan vi fylla forumet med sådana här trådar
Mårbacka
12-07-2009, 18:41
CITAT (flaxss @ 12-07-2009, 19:37)  istället för spamtrådar kan vi fylla forumet med sådana här trådar Ja, varför inte?
Alexander-VG-zon3
12-07-2009, 18:42
CITAT (Mårbacka @ 12-07-2009, 19:41)  Ja, varför inte? skrev ju det...
Piccante
12-07-2009, 19:15
Odla.nu är nog enda forumet jag är reggad på där man bildar en fanclub och ger stående ovationer för att admin och ansvarig utgivare som ska ta fullt ansvar för allt som publiceras på forumet gör sitt jobb
DragonLady
12-07-2009, 21:32
CITAT (Markus_H @ 12-07-2009, 20:15)  Odla.nu är nog enda forumet jag är reggad på där man bildar en fanclub och ger stående ovationer för att admin och ansvarig utgivare som ska ta fullt ansvar för allt som publiceras på forumet gör sitt jobb   samma här..
CITAT (Markus_H @ 12-07-2009, 20:15)  Odla.nu är nog enda forumet jag är reggad på där man bildar en fanclub och ger stående ovationer för att admin och ansvarig utgivare som ska ta fullt ansvar för allt som publiceras på forumet gör sitt jobb  Jag tror inte att någon, oavsett admin och forum, mår bra av att bara höra hur dåligt deras forum sköts. Alla mår bra av att få lite beröm för det dom gör, även om dom är huvudsakliga ägare till forumet. Beröm och positiv kredit är bra för alla att få.
*Stintan*
12-07-2009, 21:53
CITAT (pejori @ 12-07-2009, 22:44)  Jag tror inte att någon, oavsett admin och forum, mår bra av att bara höra hur dåligt deras forum sköts. Alla mår bra av att få lite beröm för det dom gör, även om dom är huvudsakliga ägare till forumet. Beröm och positiv kredit är bra för alla att få.  Instämmer.
Rosmarin
12-07-2009, 22:16
CITAT (pejori @ 12-07-2009, 22:44)  Jag tror inte att någon, oavsett admin och forum, mår bra av att bara höra hur dåligt deras forum sköts. Alla mår bra av att få lite beröm för det dom gör, även om dom är huvudsakliga ägare till forumet. Beröm och positiv kredit är bra för alla att få. Absolut!!!
smörblomma
12-07-2009, 22:22
Så om du dag efter dag fåpr sur mjölk när du handlar på ICA och plötsligt en dag är mjölken färsk då applåderar du och berömmer butiken. Markus tummen upp!
Piccante
12-07-2009, 22:28
CITAT (smörblomma @ 12-07-2009, 23:22)  Så om du dag efter dag fåpr sur mjölk när du handlar på ICA och plötsligt en dag är mjölken färsk då applåderar du och berömmer butiken. Markus tummen upp! Precis! någon som förstod ironin i alla fall. Jag menade inte att vara elak personligen mot Ingemar och Göran men forumet har dragits med alla möjliga problem + spam länge och som många har påpekat så finns det ofta lösningar i programvaran bara man själv vill slå på det och införa högre säkerhet. Jag tycker faktiskt att det har blivit lite slöare på odla.nu sen de sålde sajten, det är min åsikt och inte för att vara elak.
smörblomma
12-07-2009, 22:30
Absolut har det blivit sämre sedan de sålde.
*Stintan*
12-07-2009, 22:36
CITAT (smörblomma @ 12-07-2009, 23:22)  Så om du dag efter dag fåpr sur mjölk när du handlar på ICA och plötsligt en dag är mjölken färsk då applåderar du och berömmer butiken. Markus tummen upp! Det är väl ändå en viss skillnad på en vara som jag betalar för. Inte klokt vad en del verkar bortskämda  CITAT (smörblomma @ 12-07-2009, 23:30)  Absolut har det blivit sämre sedan de sålde. Varför tror ni att dom sålde?
Kanske dags att våran tredje forumansvarige Hans J också visade sig på forumet lite mera. Han har inte varit inloggad sedan April. Visst kan man avgiftsbelägga forumet och på så vis få bort en del okynnesinlägg, men jag tror att alla förlorar på det. Att jämföra med mjölk i affären, är bara så dumt, att det inte ens är värt att komentera.
smörblomma
12-07-2009, 22:43
Jämföra med mjölk är dumt säger du. Det visar vad du har för information om forum. Odla.nu tillhör dem som har mest spam och ägarna skiter i det.
CITAT (smörblomma @ 12-07-2009, 23:43)  Jämföra med mjölk är dumt säger du. Det visar vad du har för information om forum. Odla.nu tillhör dem som har mest spam och ägarna skiter i det. Det är din åsikt, men det är fortfarande ett gratisforum och helt frivilligt att vistas här. Jag är fortfarande av den åsikten, att dom gör så gott dom kan utifrån sina förutsättningar. Ica har inte öppet dygnet runt, och odla byter inte sina medlemmar varje dag... Så jämförelsen är inte OK.
Kan det vara så att de nya ägarna av sajten inte är intresserade av att se till, så det finns möjligheter och maskinvara, så att våra forumansvariga kan utföra det arbete som de vill? Det kostar ju pengar att uppdatera maskinerna....
Snöflinga
13-07-2009, 12:49
CITAT (MariaS @ 13-07-2009, 12:05)  Kan det vara så att de nya ägarna av sajten inte är intresserade av att se till, så det finns möjligheter och maskinvara, så att våra forumansvariga kan utföra det arbete som de vill? Det kostar ju pengar att uppdatera maskinerna.... Men å andra sidan flyter det in en mängd reklamslantar som inte skulle vara så stora om inte medlemmarna fanns. Därför ligger det i ägarens eget intresse att lyssna på medlemmarna, vara delaktig och se till att avhjälpa de fel som uppstår ...
Chamomille
13-07-2009, 12:58
CITAT (smörblomma @ 12-07-2009, 23:22)  Så om du dag efter dag fåpr sur mjölk när du handlar på ICA och plötsligt en dag är mjölken färsk då applåderar du och berömmer butiken. Markus tummen upp! Hjälp vad du måste hata dig själv.
CITAT (Snöflinga @ 13-07-2009, 13:49)  Men å andra sidan flyter det in en mängd reklamslantar som inte skulle vara så stora om inte medlemmarna fanns. Därför ligger det i ägarens eget intresse att lyssna på medlemmarna, vara delaktig och se till att avhjälpa de fel som uppstår ... Sen är ju frågan vad forumägaren vill satsa på forumet! Admin kanske vill mer än vad ägarna vill. De är ju faktiskt inte samma personer!
CITAT (smörblomma @ 12-07-2009, 23:22)  Så om du dag efter dag fåpr sur mjölk när du handlar på ICA och plötsligt en dag är mjölken färsk då applåderar du och berömmer butiken. Markus tummen upp! Men vilken märklig jämförelse, helt omöjlig. På ICA betalar jag och kräver naturligtvis valuta för mina pengar. Odla-forumet är ju gratis och det finns ju inget som helst tvång att vara här. Visst kan man klaga ändå, men någon måtta får det vara. gital
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|