Full version: kylan borta
andreas i uppsala
i dag var det varmt jämfört med vad det har varit den senaste tiden.+12 grader var inte illa som plåster på såren.Och det kommer vara "varmt" hela veckan ut(som lägst +7) i uppsala området.

tisdag +12(idag)(varmare än vad det var i paris,london,köpenhamn,sete mm)
onsdag +7
torsdag +7
fredag +8
lördag +9
måndag +9
tisdag +9

skönt att det håller i sig. biggrin.gif (redan trött på kylan)
Ti bee
Ja, visst är det skönt! Idag var jag ute och pulade i trädgården medan min lille sov middag. Flyttat runt en del växter, en ros, en kaprifol. Grävt ner fuchsior. Planterat de näst sista plantorna jag drivit upp från frö, har en massa borstnejlikor och aklejor som står och väntar fortfarande, kanske läge att ta tag i det medan det fortfarande är milt väder.
Skönt i alla fall med en frist från kylan! smile.gif Också less på den! Det får gärna bli vår igen nästa vecka!
Hoppas det håller i sig länge!
lolo
Trött på kylan, säger du? Tur att du inte bor i nordligaste Norrland då. Häromdagen hade de innersta delarna 15 minusgrader - redan! laugh.gif Men jag håller med dig - det är skönt med de här "10-plusgrader"-dagarna så här då och då. tongue.gif

/Ann-Louise i Umeå
pejahren
Jovisst, men när den där äckliga snön har kommit, vill jag helst att det håller sig mellan -1 - -5, så vi släpper slasket. Det bästa hade varit om snönbara dunstade bort mad.gif
Blomstertanten
blink.gif

Man behöver inte bo i nordligaste Norrland för att ha kallt! Här i Örebrotrakten var det -13 häromdan!

Så det är rena sommarvärmen nu med 13 grader "varmt". biggrin.gif

Längtar efter våren !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon