Full version: Min lilla Sqrula
sqrulan
[attachment=38367:011lill_sqrulis.jpg][attachment=38366:006_2lil...ulanmini.jpg]
Meriona
Oh, en norsk skogskatt? Så vacker! wub.gif
sqrulan
g.gif Jag vet inte om hon är en äkta skogis, jag fick henne som en bondkatt men hon blev något mer till min fövåning. Jag skulle gärna ta hand om en äkta skogis för dom har en sådan personlighet och är så vackra med sin lejonman.
Irene_L
Åhhhh så vacker hon är! wub.gif
sqrulan
kompiskram.gif Min katt är bra men inte lika fin som din hund. En liten bebishund är nog det vackraste jag vet,
Snöflinga
Jättefin och vacker kisse du har wub.gif Sedan tycker inte jag att man kan jämföra hund och katt ... De är ju fina på sitt sätt båda två rolleyes.gif
Irene_L
CITAT (Snöflinga @ 15-07-2009, 21:41) *
Jättefin och vacker kisse du har wub.gif Sedan tycker inte jag att man kan jämföra hund och katt ... De är ju fina på sitt sätt båda två rolleyes.gif

Ja...visst är det så! kompiskram.gif
Wilmer
Där fick ditt nick en förklaring, en väldigt vacker förklaring! Vilken härlig bild på gräspromenaden, eller smygs det?
Sussie F-Flower
CITAT (sqrulan @ 15-07-2009, 21:19) *
kompiskram.gif Min katt är bra men inte lika fin som din hund. En liten bebishund är nog det vackraste jag vet,

Vad vackert skrivet av dig....
Jag tyckte också att din sötnos var väldigt tjusig..
Jag kan inte så mycket om katter då dessa inte är min starka sida men jag tycker att hon påminner om min systerdotters katt, en maincorn (eller hur det stavas...) över nospartiet. Kan det stämma...?
Långhårig och vacker... wub.gif Och med en blick som verkligen kan sträcka sig in i det djupaste djupaste...
Biggan_
Väldigt fin kisse! wub.gif
DragonLady
Hade hon haft tofsar på öronen hade man inte kunnat skilja henne från en skogis... mycket söt liten dam wub.gif
Myosotis
Fin kisse!

CITAT (Snöflinga @ 15-07-2009, 21:41) *
Sedan tycker inte jag att man kan jämföra hund och katt ... De är ju fina på sitt sätt båda två rolleyes.gif

Och fågelungar är ändå sötast! tongue.gif
Meriona
Då har du inte sett gerbilbebisar... whistling.gif
Myosotis
Nej, det har jag inte. Men enda sedan jag såg sengi-bebisar på tv en gång har jag velat ha sådana. Men inte kan väl däggdjur vara sötare än fåglar!
sqrulan
Tyvärr så tycker jag att fågelungar är fula!?(Dom är fina för att dom är bebisar, men inget mer) Dom är superfula tycker jag men då dom blir vuxna då är dom vackra. Jag är nog mest imponerad av örnar och falkar.Gerbilbebisar vad är det?
Rosmarin
Så vacker hon är! wub.gif Älskar katter över allt annat även om andra djurbebisar också är fantastiskt söta.
sqrulan
wub.gif Ja visst är hon fin! Nu ligger hon i soffan och ser ut som en igelkotte hon har burrat upp sig ordentligt, nu kommer min stora hankatt in han är stor och ca:15 år[attachment=38440:01025_.jpg]
Min gammelkatt väger väl ungefär 20kg och han ser ut som en svart panter. duh.gif
Wilmer
Han ser verkligen ut att mysa i solen. Du får lägga en tändsticksask bredvid så vi uppfattar hur stor han är laugh.gif
Meriona
CITAT (sqrulan @ 16-07-2009, 16:36) *
wub.gif Ja visst är hon fin! Nu ligger hon i soffan och ser ut som en igelkotte hon har burrat upp sig ordentligt, nu kommer min stora hankatt in han är stor och ca:15 år[attachment=38440:01025_.jpg]
Min gammelkatt väger väl ungefär 20kg och han ser ut som en svart panter. duh.gif

En väldigt vacker panter, måste jag säga! wub.gif

(Pssst...Gerbiler är ökenråttor flirting.gif )
Rosmarin
CITAT (sqrulan @ 16-07-2009, 16:36) *

Mmm... en tjusig panter minsann! wub.gif
Min lilla kisse såg också ut som en igelkott igårkväll då hon kom in efter ett häftigt åskväder och den blöta pälsen stod åt alla håll... giggle.gif stackars Liten.
renate
Det var då vackra kattbilder måste jag säger,vilken fin skogis Sqrulan är.jag har också en skogis,nja inte helt renrasig tror jag men jag tycker om min Murvel som är 12 år.
[attachment=38974:P1030317__Large_.JPG]
Meriona
Stilig - verkligen! wub.gif
blink.gif
Murvel - gillar han tidningar tro?
sqrulan
wub.gif Åhh va fin Murvel är! Jag måste be om ursäkt för min svarta katt väger verkligen inte 20kg, jag fattar inte hur jag kunde skriva nåt så tokigt! g.gif Han har vägt 10kg i ungdomen nu har jag inte vägt honom på ett tag, det blev en tvåa av ettan som jag skulle skriva. blush.gif
Meriona
Blev han purken på dig, Sqrulan? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon