Fny
Nu har jag gjort det igen... impulsköpt på nätet! Hittills har det gått bra så det är väl ingen fara men man borde väl egentligen hålla igen plånboken såhär sommartid när pengarna tryter... Men jag kunde inte låta bli!!!!! Det bidde två hibiskusar (har alltid velat ha hibiskus!), en Vicki Lynn och en New Idea. Den senare ska bli en present till min älskling, jag upptäckte nämligen att han fått krukväxter av sina tidigare flickvänner (och dessa blommor har han tagit väl hand om och finns fortfarande kvar) men han har inte fått någon blomma av mig! Det måste åtgärdas... ranting.gif Så nu jävlar ska han få en hibiskus! Hoppas den blir fin nu bara... =)
Meriona
Såklart blir den fin! Han kommer att bli jätteglad! yahoo.gif

Jag lyckas jättebra med att ha ihjäl hibiskusar... wacko.gif
Fny
usch då, hur lyckas du med det? Eller kanske snarare, hur ska jag undvika det? unsure.gif
Meriona
Bästa sättet att undvika det är nog att hålla dem borta från mig! laugh.gif Jag har ingen aning om vad jag gjort för fel...
KURT
Impulsköp på nätet:

http://sydsvenskan.se/malmo/article499562/...or-mopeden.html
Meriona
CITAT (KURT @ 16-07-2009, 13:33) *

Fyyyyy vad ruttet! rtfm.gif Sicket folk!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon