Irene_L
I fredags kom Gillan med man, son och barnbarn och hälsade på. Åhhh vad roligt det var att träffa dom wub.gif Vi hade det såååå trevligt! Pratade en massa, gick runt i min trädgård och fikade. Då gjorde magdis jordgubbspaj susen!

Jag samlar ju på Kockums emaljföremål och Gillan hade en härlig present till mig:
[attachment=38610:kockums_toalett.jpg]
Det är en toalettstol! Åhhh så glad jag blev!

Igår planterade jag lite blommor i den. Det blev tagetes och krasse som jag tog från andra krukor. Nästa år får jag tänka ut andra blommor att ha i den!
[attachment=38608:kockumsp...rin_n_ra.jpg]
Visst blev det fint!

Gillan son är såååå duktig på att teckna. Han har gjort ett underbart porträtt av Morris som jag fick:
[attachment=38607:morris_teckning.jpg]
Det är sååå fint wub.gif Tuuuuuusen tack!!!!!

thanks.gif för ett härligt besök!!!!!

...............
ändrat till fredag..hade skrivit fel dag giggle.gif
Fny
det låter som om ni verkligen hade det trevligt, vad härligt! =)
Gillan
CITAT (Irene_L @ 19-07-2009, 09:11) *
I lördags kom Gillan med man, son och barnbarn och hälsade på. Åhhh vad roligt det var att träffa dom wub.gif Vi hade det såååå trevligt! Pratade en massa, gick runt i min trädgård och fikade. Då gjorde magdis jordgubbspaj susen!

Jag samlar ju på Kockums emaljföremål och Gillan hade en härlig present till mig:
[attachment=38610:kockums_toalett.jpg]
Det är en toalettstol! Åhhh så glad jag blev!

Igår planterade jag lite blommor i den. Det blev tagetes och krasse som jag tog från andra krukor. Nästa år får jag tänka ut andra blommor att ha i den!
[attachment=38608:kockumsp...rin_n_ra.jpg]
Visst blev det fint!

Gillan son är såååå duktig på att teckna. Han har gjort ett underbart porträtt av Morris som jag fick:
[attachment=38607:morris_teckning.jpg]
Det är sååå fint wub.gif Tuuuuuusen tack!!!!!

thanks.gif för ett härligt besök!!!!!

Jaaa, visst är Odla fantastiskt. Här har man träffat många likasinnade wub.gif . Det var verkligen ömsesidig glädje att ha fått träffa er igen. Särskilt kul att maken hann hem också. Men du Irene! Nog för att jag vet att du liksom jag är lite "tidsvill", men det var i fredags vi var där giggle.gif . Kul att du blev så glad över toaletten och teckningen kompiskram.gif

Tack för att vi var så välkomna smiley_small_hug.gif kram2.gif
Irene_L
CITAT (Gillan @ 19-07-2009, 09:30) *
Jaaa, visst är Odla fantastiskt. Här har man träffat många likasinnade wub.gif . Det var verkligen ömsesidig glädje att ha fått träffa er igen. Särskilt kul att maken hann hem också. Men du Irene! Nog för att jag vet att du liksom jag är lite "tidsvill", men det var i fredags vi var där giggle.gif . Kul att du blev så glad över toaletten och teckningen kompiskram.gif

Tack för att vi var så välkomna smiley_small_hug.gif kram2.gif

rotfl.gif Jaaaaa vad tokig jag är!!! Det var ju i fredags giggle.gif Nu ska jag ändra det i första inlägget tummenupp.gif
Myosotis
Vilka fantastiska presenter! Visst är det kul att träffa odlaiter IRL. Odla har faktiskt förändrat mitt liv på många sätt.
Alba
"skitsnyggt" flirting.gif

Vilken läcker sak att plantera blommor i.
Teckningen av Morris....jag säger bara wow.

Wilmer
Jag kan bara hålla med, Odla har gett så mycket i kunskap och vänskap wub.gif yes.gif
Rosmarin
Vad roligt! Och vilka fina presenter! wub.gif

Wilmer
Ja, det skulle jag ju säga också, rena julafton laugh.gif Vilket fint porträtt av Morris wub.gif Din trädgård Irene, den skulle jag nog gråta av hänförelse om jag fick se IRL, dina vallmos wub.gif wub.gif
Magdis
Åååh vad kuuul!! Jag vill också ha besök!! Men kul att min jordgubbspaj fick vara med på ett hörn iallafall! biggrin.gif
Det var så kul att få besöka dig förra sommaren, och få träffa Morris också som fortfarande levde då. Fantastisk teckning!!
Jag var på semesterresa söderöver veckan som var och på hemvägen träffade jag Lady Hamilton och Anki V och det var fantastiskt roligt. De bor ju så oerhört centralt så de kan bli ett stående inslag i vår semester varje år tongue.gif
titti49zon6
Så skoj för dig att få så celebert besök yes.gif
Vilken fin teckning av Morris.....toastolen var inte så tokig den heller
Lady Hamilton
Ja vad roligt att höra om ditt besök kompiskram.gif Själv har jag fullt upp här hemma och blev glatt överraskad när Magdis hörde av sig å hade vägarna förbi. Måste säga att det var en vacker toastol o teckning som du fick blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon