Madicken
Hejsan alla!
Jag är en ny medlem som hittat hit till forumet. Är nybörjare i trädgården och kommer säkert att fråga både ett o annat av er, så hav tålamod flirting.gif

Nu kollade jag inte om det finns en presentationsdel, jag blev bara så glad då jag hittade forumet, hoppas min tråd inte kom fel.

/Madicken från Österbotten i Finland smile.gif
Cathis
Hej Madicken och välkommen hit. Hoppas du ska trivas här tummenupp.gif
anne-li i olofstorp
Hej Madicken!
Välkommen hit! Här har vi principen att alla som kan svarar på frågor, alla andra läser och lär!
Såååå roligt med en ny medlem och sååååå roligt med en presentation......
Kram och välkommen!
Sussie F-Flower
Instämmer med de övriga, Madicken! Välkommen hit!
Hoppas att du kommer att trivas som oss andra! Här kan man få så oerhört mycket hjälp med allt möjligt så det är helt fantastiskt.

kompiskram.gif
Wilmer
Välkommen hit blomma.gif Finns ingen speciell presentationstråd, så skriv du om dig i den här kompiskram.gif Här finns massa inspiration och kunskap, bara att leta och fråga och frossa i vackra bilder.
MariaS
Instämmer med de övriga. Bara fråga på!
Farbror Blå
CITAT (anne-li i olofstorp @ 20-07-2009, 22:45) *
Hej Madicken!
Välkommen hit! Här har vi principen att alla som kan svarar på frågor, alla andra läser och lär!
Såååå roligt med en ny medlem och sååååå roligt med en presentation......
Kram och välkommen!

NEJ vi har inga som helst principer om det alls, vi bara trivs. Här skriver man in de idéer, frågor, svar man har eller bara trams som i en del trådar i småpratsavdelningen där vi är nu.
Vi är ett glatt gäng som trivs bra ihop och som gärna välkomnar nya galna trädgårdsmänniskor=)
Särskilt glad blir jag över fler med sagonamn=)
Välkommen
/ F B
Tobb
Hej hej smile.gif
Lars-Olof Arvids
Hej Madicken! Välkommen till Odla! kompiskram.gif
Här kan man få svar på allt (nästan) och dessutom har vi väldigt trevligt. Fråga på bara! smile.gif

Olle
Madicken
Tack för det varma välkomnandet! smiley_small_hug.gif smile.gif
Irene_L
Hej och välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas! yes.gif
aanderss
välkommen
Myosotis
Hej! [attachment=38784:huhu.gif]
Rosmarin
Hej Madicken!!! Fråga på bara! Det är ett skojigt gäng som håller till här, hoppas att du ska känna dig välkommen!
Bettis
Hej och välkommen hit yes.gif
Kajsa i Arvika
Välkommen! blomma.gif
ylvahi
VÄLKOMMEN HIT!
Fny
hallå och välkommen Madicken! tummenupp.gif
TheLan
Välkommen till Odla smile.gif
Madicken
Tackar, tackar! thanks.gif
Myosotis
Jaha så ni har inte samma beteckningar på odlingszon? Nu blev jag nyfiken, finns det någon karta?
Betty
Hej och välkommen i gänget! Hoppas du ska trivas med oss övriga odlaiter som vi kallar oss. rose.gif

CITAT (Myosotis @ 21-07-2009, 19:24) *
Jaha så ni har inte samma beteckningar på odlingszon? Nu blev jag nyfiken, finns det någon karta?

Här är en finsk odlingszonkarta:
[attachment=38855:vaxtzon.gif]
Myosotis
Tack!
blomkronan
Jag vill oxå välkomna dig till odla smile.gif
Nu kommer det några regniga dagar... då kan man ju ägna några timmar framför datorn och odla smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon