Full version: ååå vad lockande!
Fny
Hittade nån sida på nätet igårkväll som reade ut vissa fröer - en del för typ 2,50kr! Jag blev helt sjukt köpsugen, men höll gusche lov igen... kommer ju sitta på HÖGAR av fröer till våren annars! men oo så billigt...
MariaS
ranting.gif åsså delar du inte med dig hemsideadressen rtfm.gif
Kajsa i Arvika
FUUUUUUUUUUSK!!!!!!! nono.gif
skogstroll
jag ska försöka hålla mig till i höst, måste ju ha nåt att göra då med smile.gif
Fny
o sorry jag tänkte inte så långt! Här är adressen:rea på fröer
Kolla under "outlet" längst ner i listan...

edit: nehe jag lyckas inte få länken att funka... grrr... men sök på "lillafiskaregatanstradgardsbutik" på google så hittar ni den!
MariaS
Här är länken crazy.gif
Skruttis
Nej nej nej och åter nej. -fear-.gif Sådant här får jag inte se.....
Har redan en hög inför nästa år.
Hur ska man kunna låta bli? naughty.gif
Fny
giggle.gif
Malin_MeL
Jag har aldrig sett denna webshop tidigare, men de hade en blå lupin som jag letat efter hos alla andra, men ej hittat. Det var ju roligt, så jag tror nog att jag ska beställa lite från rean med.
Synd att sidan är så dålig, väldigt knappt med info
Fny
har hört här på odla att de ska ha en väldigt bra butik IRL också, bör kanske nämnas...
Malin_MeL
Jag la allt en beställning igår...det lär bli tråååångt i växthuset nästa år!

har förvarnat sambon att vi kanske får bygga ett till smile.gif
skogstroll
bra det smile.gif min sambo är inte helt främmande till en förlängning på det befintliga växthuset så det är väl bara å beställa giggle.gif
Kajsa i Arvika
ahaaa.. jo den sidan har vi länsat förr... giggle.gif helt okej fröer, men tyvärr verkar utbudet vara istort sett det samma år från år..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon