khelben1979
Det här är mitt första inlägg på det här forumet och börjar med att länka till mina fikus-växter. Här är dom.

Jag ska tillägga att jag i grunden är en datanisse helt utan formel utbildning inom området, men som privatperson så brukar man kunna komma rätt långt med Wikipedia om man undrar över någonting, men.. jag har känt att jag har en fråga som inte uppslagsverket har kunnat svara på (eller Google):

Finns det några siffror på hur mycket syre en viss specifik växt kan hantera (luftrenare) och jag undrar då lite mer ingående ang. just fikus-växter då det är det som jag brukar pyssla med.
GunnellF
Hittade denna sida
http://sm-sp.blogspot.com/2008/09/luftrenande-vxter.html
khelben1979
Okej! Första länken funkade tyvärr inte. Hittade ingen information som besvarade min fråga, dock.
GunnellF
CITAT (khelben1979 @ 21-07-2009, 21:14) *
Okej! Första länken funkade tyvärr inte. Hittade ingen information som besvarade min fråga, dock.

Har du kikat här: http://www.blomsterframjandet.se/website1/...349/1/index.php
khelben1979
Coolt! Tyvärr så hade dom ingenting om mina fikus-växter, men det var ändå bra information.
GunnellF
CITAT (khelben1979 @ 22-07-2009, 12:27) *
Coolt! Tyvärr så hade dom ingenting om mina fikus-växter, men det var ändå bra information.

Får du nån kläm på det här? Det vore intressant att veta om du hittar nån info...
khelben1979
CITAT (GunnellF @ 23-07-2009, 11:42) *
Får du nån kläm på det här? Det vore intressant att veta om du hittar nån info...

Okej då var det i mitten av augusti när jag nu ser ditt svar smile.gif. Bättre sent än aldrig (fastnar lätt i tech forums). Den här sidan hittade jag på Wikipedia. Men det var lite fattigt med information.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon