Full version: 100 procent bonde
skogstroll
Kollar ibland på programmet 100 procent bonde, det är rätt trevligt smile.gif nån annan som tittar??
MayaLisa
När ? Var?
GunnellF
Jo jag brukar också titta på det, riktigt intressant och skoj tycker jag!
Nina Ballerina
Japps! Jag tittar ibland och gillar det jag ser! Är nybliven trädgårdsnörd och behöver suga i mig alla tips och all inspiration som finns att få smile.gif
skogstroll
jag kommer inte ihåg kanalen jag brukar zappa runt smile.gif
GunnellF
CITAT (MayaLisa @ 23-07-2009, 16:18) *
När ? Var?

Det brukar gå på ettan . Tablå
Piccante
Jag gillar det programmet! Underbara tips för oss som är intresserade av odling av egen mat och självhushållning.
takstigen
Nej
Platinum
Undrar om det var det där programmet jag såg en snutt av häromdan, han gjorde must och körde äpplen i en ombyggd kompostkvarn.
KURT
http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=86090

Det är alltid värt att titta vilka program som änds av TV bolag i andra länder, så slipper man vänta tills/om någon svensk kanal behagar köpa in programmen. Och man kan framför allt se dem när man vill.
susanneedgren
Tittar och gillar det jag ser. Man blir glad av honom!

Det är skönt att han inte är insnöad utan använder sig av moderna hjälpmedel när det underlättar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon