CITAT (Ezereht @ 25-07-2009, 01:42)

Åh burgundy iceberg... den vill jag så gärna ha också.

Den ser jättefin ut och jag ska försöka komma ut och plantera den nu. Läcker färg!
Fick kattungar en vecka för tidigt nu på förmiddagen och är lite orolig att min kattmamma inte är färdig. Tyvärr var det två dödfödda och en pytteliten levande men den kommer heller inte att klara sig.
Rosorna och Clematiserna som jag köpte igår får vänta lite i sina krukor men visst kliar det i fingrarna över att få dem på plats.
CITAT (Erika i Sandviken @ 25-07-2009, 10:55)

Jag hälsar också välkommen och hoppas du ska få svar på frågor och funderingar,likaväl som du ger av dina egna erfarenheter.
Jag såg att du varit på Söderfors,va synd att vi inte kunde träffas där alla, för Anna på AoT var ju också där häromdagen och jag var där förra veckan också.
Tack Erika! Det hade varit kul att träffa dig och Anna där men jag lovar att det blir fler besök. Åker nog redan nu i veckan med en annan väninna som inte varit där. Otroligt välskött trädgård, fina rosor och supertrevlig personal! Deras Clematissoriment var ju helt enormt och jag längtar redan dit igen. Måste väl få trösta mig med lite nya blommor nu när det inga kattungar blev.