OJ!!! Tack för alla gratulationer
Här sitter man och ska försöka att läsa ikapp sig och så ser jag grattis och mitt namn, jag trodde att någon tagit alldeles fel på födelsedag
Jodå, bröllopet avlöpte väl med sång av mina bröder och gråtande gäster, klänningen blev väl ok, den sydde jag det sista på kvällen innan.
När det skulle fotas på trappan så hann gästerna bara precis gratulera och fota klart innan himmelen öppnade sig, gästerna åkte då vidare till festlokalen och brudföljet med fotograf fick ta sin tillflykt in i kyrkan igen, åskan small så det ekade där inne men efter det så klarnade det upp och solen och värmen kom fram medan vi slussades runt i slottsparken för en timmes fotografering.
Festen blev mycket lyckad, tårarna flödade både hos oss och gästerna när mina bröder uppträdde med lite spex och när min storebror skulle hålla tal med lillebror som tolk med en något annorlunda version av svengelska.
Festen höll på inpå natten och min kropp är inte alls sams med mig nu.
Det allra bästa och seriösaste talet höll faktiskt min yngste son där han sa att han aldrig hade sett sin mamma så lycklig på 20 år (han blir 22 i år) när han han till min ära gjorde en dansuppvisning med sin partner för att jag under alla hans dansår bara sett dansen genom ett svartvitt litet hål i videokameran och efter det talade om hur lycklig han var för att hans mamma äntligen var lycklig så var inte ett öga torrt hos gästerna......inte hos mig heller