Full version: Behöver er hjälp...
blomkronan
Jag var på Skansen en hel dag och mös tongue.gif

Hitta en blomma som jag bara måste ha... naughty.gif
[attachment=39168:DSC02132.JPG]
[attachment=39167:DSC02131.JPG]
Hoppas verkligen att någon kan tala om vad det är... jag vart förälskad i denna "dubbla" blomma smile.gif

Skickar med en bild på björnungarna oxå som jag oxå blev för älskad i wub.gif
När man är liten så är man inte rädd för någonting... dom slogs och bet varandra på 8 meters höjd ohmy.gif
[attachment=39170:DSC02137.JPG]
[attachment=39171:DSC02136.JPG]
edit: la till en bild på björnarna den första var så dålig.
Kajsa i Arvika
Gissar på att det är en temynta du har förälskat dej i...
blomkronan
Googla lite... visst är det Temynta smile.gif har beställt frön från impectra oxå... man kunde så dom nu på hösten tummenupp.gif mindre planter att hålla reda på i vår inomhus naughty.gif

thanks.gif Kajsa och SussieF (som p:ma)
Kajsa i Arvika
Jaaaaaaa.... allt man kan så på hösten är jättebra!!! tummenupp.gif Man måste ju planera framåt vetja... man vet ju aldrig vilka tokiga frötrådar som kan ploppa upp och presto!! så har man 58 krukor mer än man hade tänkt sej från början!! crazy.gif
blomkronan
OJ...OJ... det vart några påsar.... naughty.gif Förutom temyntan blev det ju lite annat men de flästa kan sås utomhus i höst sweatingbullets.gif för visst måste jag ha plats över till alla krukor som kommer av frötrådarna som "komma skall" naughty.gif jag längtar faktiskt wacko.gif lite till dess nu... när jag tänker på det smile.gif

Sussie F-Flower
CITAT (blomkronan @ 26-07-2009, 21:00) *
OJ...OJ... det vart några påsar.... naughty.gif Förutom temyntan blev det ju lite annat men de flästa kan sås utomhus i höst sweatingbullets.gif för visst måste jag ha plats över till alla krukor som kommer av frötrådarna som "komma skall" naughty.gif jag längtar faktiskt wacko.gif lite till dess nu... när jag tänker på det smile.gif

Muta in allmänningen, vetja!!! laugh.gif whist.gif
blomkronan
CITAT (Sussie F-Flower @ 26-07-2009, 21:02) *
Muta in allmänningen, vetja!!! laugh.gif whist.gif

Visst tummenupp.gif jobbar på det... giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon