Sussie F-Flower
Finns det någon som har tips om hur man kan spara ner Pm från alla Odlavänner, utan att man ska behöva ta bort vissa uppgifter...? g.gif

Jag har så fullt i min Odla-mailbox trots att jag har radderat en massa -cry-.gif . Nu vill jag inte raddera mera, så hur gör jag för att spara någon annanstans...? confused.gif

Tacksam för alla förslag.
smiley_small_hug.gif
Myosotis
Radera? fear.gif Det vill man ju verkligen inte göra. Jag har också fullt och började med att ta bort alla "skickat" jag hade sparat för säkerhets skull. Jag rensar för närvarande när jag har tid och ork genom att kopiera in pmen i en word-fil, man kan ju börja med de äldsta. Finns det något smidigare sätt är jag också intresserad.
Lady Hamilton
Men är det inta bara att "arkivera dem" enligt det som står på PM sidan? man kan välja att spara dem i 2 olika filer
GunnellF
Spara i en annan mapp kanske?
Meriona
CITAT (Sussie F-Flower @ 27-07-2009, 00:46) *
Finns det någon som har tips om hur man kan spara ner Pm från alla Odlavänner, utan att man ska behöva ta bort vissa uppgifter...? g.gif

Jag har så fullt i min Odla-mailbox trots att jag har radderat en massa -cry-.gif . Nu vill jag inte raddera mera, så hur gör jag för att spara någon annanstans...? confused.gif

Tacksam för alla förslag.
smiley_small_hug.gif

Sluta upp med att vara på poppis vettja, så blir det inte så mycket att spara... giggle.gif flirting.gif

Själv rensar jag allt som inte är av vikt att spara, likadant om inkorgen i Outlookmailen. Jag gillar inte röra...
Sussie F-Flower
Tackar-tackar för era svar! smiley_small_hug.gif

Jag hittade, som Ladyn skrev thanks.gif , "Arkivering" bravo.gif i det vänstra fältet när jag var i inkorgen.
Testade att göra som det stod och klickade bara på "OK". Fast då blev det först bara grekiska... wacko.gif Alla Pm kom till min E-postadress i en enda röra med konstiga tecken och inga styckeindelningar. Inga bilder heller -fear-.gif .
Men så gjorde jag en gång till och ändrade filerna till HTML (?) och då blev det NÄSTAN riktigt.
Pm:erna blev som dom skulle, ett och ett... i turordning, fast inga bilder... g.gif

Man kanske måste spara bilderna separat då? Kan det vara så tror ni?

Jag håller med dig Meriona! yes.gif Man ska rensa! Ofta!
Tyvärr så är jag så glömsk så jag vill ha kvar pm som innehåller info eller andra trevliga berättelser...
Jag vill kunna gå tillbaka och kolla vad jag tex fick för tips på det och det...
(Annars kanska jag måste fråga samma sak 4 ggr/år blush.gif a0a.gif )

Lady Hamilton
Vad bra att våra tips hjälpte dig lite på "traven" kompiskram.gif
Sussie F-Flower
Ja, mången Tack! kompiskram.gif

Nu är det bara att bestämma sig att sätta igång och sortera upp allt... lär ju ta sin tid... cool.gif
Meriona
Ja det är väl inte så "bara", ungefär som att sätta in alla de där fotona i album, som ligger och skräpar 4 år tillbaka! sad.gif
orkidé
Jag bränner ner det som är intressant på dvd-skiva
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon