Monica M zon 4
Grattis på födelsedagen! Hoppas ni får en fin dag båda två! biggrin.gif
Ingrid på Västkusten
Grattis ifrån mig med ;-))
Helen i Piteå Zon 5
Många GRATTISAR till er båda från mig i Piteå ochså! /Helen biggrin.gif
Inga från Närke
Hipp Hipp HURRA från Mig också. laugh.gif
Mariann
GRATTIS, från mig med rolleyes.gif
Wargen
Grattis, grattis frånWargen!
Betty
Grattis Göran Carlsson på Odla.nu !
Grattis Goeh!
Cilla
Ha den äran Göran och Goeh!
Eva Swahn
Grattis! Grattis!

Och Eva undrar om Göran fick några stora, vackra pumpor i år med? Flera av dina bilder i ditt fotoalbum är så fina att jag skulle vilja ha som bakgrund på min datorskärm om jag bara visste hur man gjorde.
Berith
Grattis Göran och Göran! biggrin.gif

Tydligen populärt namn den här dagen. wink.gif

------------

Och jag gillade albumet Kontrast! Snyggt! ohmy.gif
Ti bee
Grattis! Ha en väldans fin dag! smile.gif
Almdalen
Grattis!!
från mig också! Ha en bra dag
/Ingegerd
Annki
Stort grattis! Men Göran - hur kan du som är så ung veta så mycket om trädgård redan? Jag är imponerad! (Eller har du fuskat med årtalet? wink.gif)/ Annki
Liselotte i zon 3
laugh.gif Ja må de leva, ja må de leva ......Hurra och grattis på Er födelsedag.
rolleyes.gif

Liselotte
Viola
GRATTIS till båda också från mej - hoppas NI har haft en bra dag!

Hälsar Viola
Kajsa
GRATTIS till er båda biggrin.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
Tack för alla gratulationer! Det var uppiggande läsning så här på måndagsmorgonen. smile.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
CITAT (Eva Swahn @ 02-11-2003, 15:46)
Och Eva undrar om Göran fick några stora, vackra pumpor i år med? Flera av dina bilder i ditt fotoalbum är så fina att jag skulle vilja ha som bakgrund på min datorskärm om jag bara visste hur man gjorde.

Jodå några pumpor blev det i år också men ingen som blev riktigt lyckad. Fröna kom lite sent i jorden misstänker jag eftersom sommaren i övrigt var bra. Plantorna fick en upphöjd bädd med massor av kompost och hästgödsel så de borde kunnat bli större än vad de blev.

Du får gärna använda bilderna som bakgrund om du vill det.
Göran Carlsson, Odla.nu
CITAT (Annki @ 02-11-2003, 19:32)
Stort grattis! Men Göran - hur kan du som är så ung veta så mycket om trädgård redan? Jag är imponerad! (Eller har du fuskat med årtalet? wink.gif)/ Annki

Tack! biggrin.gif Tja, jag tycker nog det känns som att man har en hel del kvar att lära men en del fastnar förstås när det är något man tycker är roligt.

Du blandar väl inte ihop mig med Göran Lindeberg som svarar på frågor här på Odla.nu? Han har mycket längre erfarenhet av trädgård och kan mycket mer än jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon