Jonson
Inte den bästa bilden men det kanske blir en och annan till senare. Eftersom man kommer in ganska sent på säsongen så har vi inte odlat så värst mycket, men nästa år blir det nog mer växter mindre möbler eller båda om vi har tur. Hade otur med skånskabygg först fattades plattorna som man fäster takstolen med, sen som jag senare såg här är det fel i bruksanvisningen när det gäller skruvar, och vem orkar skruva ner ett fastgjutet växthus inte jag, kan tipsa om att vanliga rostfria skruvar fungerar alldeles utmärkt för vem orkar vänta på leverans av 10 skruv? Sedan kom vi till glasningen ett par rutor va trasiga.... fixade det på egen hand skulle jag väntat på skånska bygg hade bygget blivit försenat 1 vecka.´Mellan lecablocken och socken körde vi med fogskum fungerade klockrent./Simon
lenaandersson
vad kul, grattis.
Jag har samma som ligger kvar i kartongerna fortfarande, det ska bli så kul att få upp det, men det dröjer nog ett litet tag till.
smajlizz
Vad mysigt! Jättefint smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon