Nu är jag helt förvånad, Inte ett inlägg sedan mitt den 15:e oktober och nu är det 3:e Nov !
VAR ÄR NI ?
undrar Grodan
Eva i Skåne
03-11-2003, 14:39
Gått i ide är nästan rätt. Jag har nyss tömt mina pallkragar och tänker inte befatta mig med dem igen förrän till våren, så inspirationen att skriva just om pallkrageodling är inte så stor hos mig just nu
Ingrid på Västkusten
03-11-2003, 14:41
Jag har byggt ihop övervintringslådor för mina tråg och för de ömtåligare växterna smat de som aldrig hann i backen elelr är för små att komma på sin plats(vilken plats??!!??)
Så det är lite ide här med. Förutom att jag planerar nya storslagna dåd för 2004, kikar i frökataloger, surfar vilt läser böcker etc etc. Tänk det är 'bara' november :-(
Hälsar ingrid
stina
03-11-2003, 14:44
Jag har mina pallkragar fulla av små sådda perenner. Täckta med fiberduk för att skydda småttingarna mot lite av den bistra vintern. I en pallkrage har jag tyvärr fått problem med en massa mossa i jorden. Suck...
Grodan
03-11-2003, 14:57
Vad skönt och höra att ni planerar för en ny blomstrande vår !
Det är otroligt blött kallt och mörkt i Stockholm idag, så där tröstlöst att man måste få höra att våren kommer tillbaka igen.....
Hälsningar //Lottie
Betty
03-11-2003, 15:49
CITAT (Grodan @ 03-11-2003, 14:57)
Vad skönt och höra att ni planerar för en ny blomstrande vår !
Det är otroligt blött kallt och mörkt i Stockholm idag, så där tröstlöst att man måste få höra att våren kommer tillbaka igen.....
Hälsningar //Lottie
Tro på vackra saker - på solen när den är dold - på våren när det är vinter.
L8 B.
03-11-2003, 19:42
Lite lugnvatten just nu Svälj en solstråle! Kan behövas så här års - stråla innifrån
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.