bogg
Hej,

Har odlat "massvis" med växter i en stackars balkonglåda som mäter c:a 50x15cm och är c:a 15cm djup också.
Detta resulterade i att de flesta växter fick det otroligt trångt. Ville bara dela med mig hur en extremt trångväxt lupin ser ut biggrin.gif

Ni får ursäkta bildkvaliteten, min mobiltelefon leker inte alltid med mig som jag vill sad.gif
officinalis
Bildkvaliten är väl duglig, problemet är väl att fokuset ligger i bakgrunden och inte på växterna smile.gif
bogg
CITAT (officinalis @ 10-08-2009, 16:13) *
Bildkvaliten är väl duglig, problemet är väl att fokuset ligger i bakgrunden och inte på växterna smile.gif

Jo, den vägrade fokusera på lupinen i sig biggrin.gif

Roligt att det blev en pygmé-lupin som t.o.m. var svår att se att det var en lupin biggrin.gif
Ezereht
Pröva backa lite så du inte står så nära, då kanske den fokuserar på lupinen.
bogg
här har jag fått till en någorlunda fokuserad bild smile.gif

Som synes har den fått för sig att inte alls se ut som en "ordentlig" lupin smile.gif
Ezereht
Mycket bättre, och nä den ser helt muterad ut giggle.gif Snacka om att dom försöker sätta blom mot alla odds!
Maria H
Haha, Du har hittat en ny blomma!
SKynda Dig att namnge och klassificera.....................

Mvh
maria H
bogg
CITAT (Ezereht @ 11-08-2009, 22:10) *
Mycket bättre, och nä den ser helt muterad ut giggle.gif Snacka om att dom försöker sätta blom mot alla odds!

Visst är det smile.gif Fantastiskt att naturen alltid ska hitta ett sätt att sprida sig vidare.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon