Jag kan se vilka trådar jag skapat, OK. men jag skulle också vilja se en lista på vilka trådar jag skrivit i. Det är ju roligt att följa och jag minns inte alltid från dag till dag.
Finns denna info? Har inte hittat.
Klicka på ditt inloggningsnamn uppe till vänster. Sedan finns det på vänster sida en rullmeny där du kan välja "Visa medlemmens alla inlägg" och i mitten av sidan kan du se de trådar du startat och även vilka du svarat på.
Toppen!
Tusen tack!
Det var en mycket användbar sida!
Hej,
Fast jag tycker inte att den där listan är såååå jättebra...
Jag skulle vilja ha en lista som ser mer ut som Familjeliv.se och deras Mina favoriter.
Där kommer det en lista som ser ut som övriga listor i forumet och man ser fort om någon har skrivit något nytt och om jag har varit inne på tråden och läst allt.
Här i Odlas:s lösning så ser jag ju bara mina inlägg men inte om eller när något senast skrevs... om ni förstår hur jag menar.
Är det kanske nåt liknande Nya inlägg i raden längre upp du menar?
Använder inte den funktionen själv men den verkar vara vanlig hos andra...
AnneMysan
07-09-2009, 08:59
Om jag skriver i en tråd, som jag vill följa, Använder jag knappen ALTERNATIV. Prenumerer på den tråden och väljer att inte få mail vid svar (kan bli många då)
Sen är det bara att klicka på Min kontrollpanel, Prenumerationer, så får man upp sina sparade trådar. Jättebra, även när man bara vill följa en tråd.
Jag ska prova det där med att prenumerera på tråd.
Jag skulle också vilja göra tvärtom.
Dvs dölja vissa trådar som är ointressanta. Går inte?
Jag brukar gå till "Nya inlägg" i raden ovan som börjar med "Inloggad som..."
Där är det gula små rutor vid de trådar där jag själv har skrivit.
Men de nya inläggen fyller flera sidor, här skrivs det *mycket*! Och de gula rutorna är jättesmå.
Micke E
13-10-2009, 18:56
CITAT (kina3 @ 11-08-2009, 11:29)

Jag kan se vilka trådar jag skapat, OK. men jag skulle också vilja se en lista på vilka trådar jag skrivit i. Det är ju roligt att följa och jag minns inte alltid från dag till dag.
Finns denna info? Har inte hittat.
Är medlem på en del andra ställen.
Där kan man markera de ämnen i forumet som man är intresserad av. Sedan finns det en ikon i form av typ ett öga.
Klickar man på den så får man fram de man markerat. Mkt bra och smidigt!
Till Staff: Jag tror jag kan fixa den koden om ni vill!
Mvh Micke
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.