Full version: Vallmofält
xlxl67
Hehe härliga ni är kompiskram.gif

Här kommer bilden igen plus 3 andra varianter. Gillar grodperspektiv!
Huggorm
Vackert smile.gif Men jag tror inte bonden håller med biggrin.gif
Inga från Närke
Tack för den fina bilden påminner mig om min barndom när jag var hos min farmor o farfar på Lolland i Danmark när vi hade semester och man var ute på landet.
xlxl67
Försöker få in bilden i tråden för naturbilder o ta bort denna. Går det inte att ta bort en tråd?
Red Top
Hej xlxl67 och välkommen till odla!

Det är bara admin som kan ta bort trådar. smile.gif
xlxl67
Hehe ok!

Tack för välkommnande!
Myosotis
Ser ingen bild. no.gif Och jag som tycker det är så vackert med vallmofält.
Irene_L
Välkommen till Odla! Snälla .....sätt in bilden igen. Det går jättebra att du har en egen tråd! tummenupp.gif
Myosotis
Håller med Irene, det gör ingenting alls att det blev en egen tråd! Du kan ju sätta in samma bild i naturbildtråden också!
amaira
Jag vill också se, här! yes.gif
Berith
Och hur sjutton kunde du ta bort en bild utan att det står redigerat i inlägget...?? blink.gif

Eller fattar jag fel, det kanske inte funnits nån bild här...? Men hur kunde då Huggorm och Inga se den?
Huggorm
CITAT (Berith @ 14-08-2009, 14:56) *
Och hur sjutton kunde du ta bort en bild utan att det står redigerat i inlägget...?? blink.gif

Eller fattar jag fel, det kanske inte funnits nån bild här...? Men hur kunde då Huggorm och Inga se den?

Jodå, det fanns en bild där, ett vackert sädesfält med en massa vallmo. Jag vet inte hur det gjordes utan att det står "redigerat", men kanske bifogade bilder hamnar i ens bildalbum, och går att plocka bort därifrån?
Berith
CITAT (Huggorm @ 14-08-2009, 15:53) *
Jodå, det fanns en bild där, ett vackert sädesfält med en massa vallmo. Jag vet inte hur det gjordes utan att det står "redigerat", men kanske bifogade bilder hamnar i ens bildalbum, och går att plocka bort därifrån?

Teknikens under... rolleyes.gif
Lars-Olof Arvids
I väntan på vallmofältets återkomst kan ni här hålla tillgodo med ett blåklintsfält.

[attachment=40413:Bl_klintsf_lt.jpg]

Blåklintarna var alldeles daggvåta i morse.

[attachment=40414:Bl_klint.jpg]

Mellan dessa daggvåta klintar satt kvadratspindeln i sitt nät.

[attachment=40415:Kvadratspindel.jpg]

Nu vill vi se lite vallmo också! biggrin.gif

Olle
xlxl67
Härlig pausbild där Lars-Olof;)

2 varianter till!
Lars-Olof Arvids
Härliga bilder Xlxl! tummenupp.gif

Olle
Ingela i Segersberg
Instämmer!! tummenupp.gif
Myosotis
Jättevackert!! bravo.gif
Gillan
Åhhh vilka underbara bilder på både vallmo och blåklinsfält. Som jag önskar att jag kunde få till det så på våra "fält" wub.gif

ängsvädd
Guuud så vackert wub.gif
amaira
Ååååååhhhhhh så vackert!! *andlös* Saknar ord, vilken känsla att se bilderna!

Både vallmofältet och blåklintfältet - och så spindelnätet mitt i alltsammans.

Ååååååååhhhhhhhh ........

wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon