uno
Usch, det var inte lätt. Svårast var att komma på hur bilderna skulle komprimeras. Frugan fixade det till slut.
pejahren
Uno, du måste gå in och uppdatera din profilinformation med ditt användarnamn i fotoalbumet
uno
CITAT (pejahren @ 05-11-2003, 21:28)
Uno, du måste gå in och uppdatera din profilinformation med ditt användarnamn i fotoalbumet

tack.
pejahren
Det skulle varit nåt för mig, det! Jag väntar fortfarande på lite delar till mitt hus, och när det blir klart blir det ungefär hälften så stort som ditt.

Lycka till med odlandet biggrin.gif
Ingrid på Västkusten
Grattis Uno, och vad FINT det är!

Hälsar Ingrid
ThomasJ
Ser mycket fint ut!! smile.gif

Stort grattis..

/Thomas
Eva i Skåne
Vilket super-växthus smile.gif . Hur stort är det?
Ti bee
Jättesnyggt! Tänker du odla i hinkar/krukor? Själv tänker jag täcka jorden i vårt växthus och övergå till det odlingssättet.
Verkligen riktigt stiligt! Det gjorde ni bra! smile.gif
vickeva
Vad fint! Men finast tycker jag att stenmuren bakom är, är den gammal? Helt underbar ser den ut i alla fall!
uno
CITAT (Eva i Skåne @ 08-11-2003, 18:02)
Vilket super-växthus smile.gif . Hur stort är det?

växthuset har måtten 384x384cm 201 i sidan samt 280cm högt.
uno
CITAT (vickeva @ 08-11-2003, 22:46)
Vad fint! Men finast tycker jag att stenmuren bakom är, är den gammal? Helt underbar ser den ut i alla fall!

Över hundra år. en gammal mur som delvis avgjorde mitt köp av fastigheten för 7 år sedan. Muren var även till viss del avgörande när jag valde mellan kanalplast och glas.
vickeva
CITAT (uno @ 10-11-2003, 08:07)
en gammal mur som delvis avgjorde mitt köp av fastigheten för 7 år sedan

Det förstår jag, jag hade nog inte brytt mig om hur huset såg ut, att äga en sån mur...*drömmer* rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon