Erika i Sandviken
Sista juli dog ju två av våra hundar och det var så fruktansvärt jobbigt, så för att skingra tankarna började vi planera och göra om rabatten vi har på framsidan

Från detta
[attachment=40566:2009_08010028.JPG]

till detta,lite växter fattas fortfarande.Men jag vill gärna ha lite plats över
[attachment=40567:2009_08160003.JPG]
[attachment=40568:2009_08160006.JPG]

Hmmm..så gick det inte att få med sista bilden.Tar den i ett nytt inlägg då.

[attachment=40569:2009_08160005.JPG]
Sussie F-Flower
Tjusigt!!! tummenupp.gif
Kajsa
Oj så fint det blev Erika, som ni jobbat, vad ska du ha för ros på bågen ?
Dog båda hundarna, men varför det ? En tröstekram från mig !
Christina i Taxinge~
Jättefint!
Erika i Sandviken
CITAT (Kajsa @ 16-08-2009, 15:10) *
Oj så fint det blev Erika, som ni jobbat, vad ska du ha för ros på bågen ?
Dog båda hundarna, men varför det ? En tröstekram från mig !

Kajsa jag ska inte ha någon ros på bågen *surprice*
Jag har satt Ville De Lyon i bågen på båda sidor och Marmori i tornet,jag har drabbats av lite clemtis nojja nu.
[attachment=40575:2009_08090043.JPG]
Marmori

Enda roserna som finns där är Lavender Dream,Ritasuma och Ghita Renaissance,tror mest jag ska ha små perenner där,men vet inte riktigt vad än.

Och hundarna avlivades pga hög ålder och därmed olika krämpor.Men när man haft en hund i över 13år då minns man nästan inte ett liv utan dem.Så det var sååå fruktansvärt jobbigt,den ena hade jag dessutom fött upp själv.
blomkronan
Men vad tråkigt att du blev tvungen att ta bort båda hundarna samtidigt trostar.gif.

Men du har gjort en jätte fin minnes plats, dom kommer vara kvar hos dig... i dina tankar då du ligger där på alla fyra och rensar och fixar tummenupp.gif
Kajsa
Klematis blir jättefint, så du har också blivit lite galen i klematis, ja tänk vad många sorter det finns.
renate
So fin rabatten blev,ni har jobbat på.Det är sorgligt att missa sina fyrbenta vänner men så är det.Jag köpte en Gingko Biloba till Olivas minne när jag var tvungen att låter avliva henne för 2 år sedan.
Fint med en minnesrabatt.
esters-tradgard
Åh va fint du gjort!!! Förstår att du saknar dina hunder. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid ett liv utan dem.

Klematisen hamnar på min lista.
AK i Sura
Er nya rabatt ser jättefin ut Erika! Härligt med tomma ytor att kunna plantera nya roliga växter på och allt behöver ju inte vara rosor. Förstår verkligen hur ledsna ni är över era hundar och det tar tid att komma över det. En dag står man ändå där och kan med glädje tänka tillbaka på allt fint man upplevt tillsammans.
Jag ser fram emot att få se fler bilder på din nya rabatt framöver, det är alltid kul att följa ett projekt.
Ezereht
Trist med vovvarna *massa tröstkramar*. Rabatten såg något kantig ut nu men det blir säkert jättebra när klematisarna fyller upp bågarna och så. smile.gif Massor med plats för rosor också w00t.gif Bra jobbat!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon