Helen i Skåne
Såg att du är inne och stannar en stund till i förhoppning att du lägger in en ny "daglig" bild från din fina trädgård. Här i skåne är det rimfrost och 5 minus, grått men ändå vackert. Får väl se efter julhelgen om jag också kan bidra till bilderna... wub.gif
yla

okey Helen här kommer dagens bild fast den är inte dagens eftersom jag e på g ut så de har inte hunnit bli nån men en gammal bild går völ bra
kramis från
Helen i Skåne
Tack! Så vackert... wub.gif
Sofia
Men jag kan ju inte bestämma mig!!!! Jag vill ha alla dina bilder som skrivbordsunderlägg, men det är ju ett evigt bytande eftersom det kommer nya nästan hela tiden... just nu har jag "sol över frostigt landskap" på skrivbordet, mycket vackert!
Ann-Christin Lindberg zon II
Och jag har Oldwolfie:s BLÅKLOCKOR! wub.gif som skrivbordsunderlägg!

Och nu skiner solen ute! (Fast jag måste sitta inne och jobba!) wacko.gif

En ren vitaminkick är de, blåklockorna!
smile.gif smile.gif
Eva i Skåne
Jag har också valt blåklockorna som skrivbordsunderlägg (trots att jag är lite avundsjuk på färgen). De är så underbara, men många av Olfwolfie´s fina bilder är lämpliga. Du presenterar ju många nya, så det ger möjlighet till att skifta bakgrund om man tröttnar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon