Full version: Urverk.
Chamomille
Jag hade en klocka på höger sida i min dator. Den försvann plötsligt. Vart tog den vägen confused.gif Sambon har sin kvar.
Red Top
Högst upp på höger sida kan du klicka dig in på Gadgets, åtminstone om du har Windows Vista. Där finns allt möjligt att fylla högersidan med. Väder t ex. naughty.gif

PS. Klockan försvann väl i rena förskräckelsen när du skrattade så ohejdat åt pöten. giggle.gif
Gudrun i Göteborg
Ja, Pöten ställde till det för mig också. Har hicka och näsan rinner wacko.gif
Chamomille
CITAT (Red Top @ 23-08-2009, 10:49) *
Högst upp på höger sida kan du klicka dig in på Gadgets, åtminstone om du har Windows Vista. Där finns allt möjligt att fylla högersidan med. Väder t ex. naughty.gif
PS. Klockan försvann väl i rena förskräckelsen när du skrattade så ohejdat åt pöten. giggle.gif

biggrin.gif

CITAT (Gudrun i Göteborg @ 23-08-2009, 11:00) *
Ja, Pöten ställde till det för mig också. Har hicka och näsan rinner wacko.gif

smile.gif Jaa. Du ser...
Chamomille
Nu har min dator totaldött, så jag kan inte högerklicka ens giggle.gif
takstigen
Bara släng skiten då bravo.gif
Chamomille
CITAT (takstigen @ 23-08-2009, 15:31) *
Bara släng skiten då bravo.gif

Det ska jag inte. Den är bara typ 1 år.
Alba
Har du optisk mus. De är lite känsliga för damm som samlas. Om du har en sån kan du försöka rengöra den under .
Jag brukar bara dra med handen och på så sätt rengöra lite.

Om du sen högerklickar i fältet längst ner och väljer egenskaper. Då får du upp en ruta där visa klockan skall vara markerad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon