AK i Sura

Nu tjatar jag om min Burgundy iceberg igen men jag är så kär i den rosen. Inte de allra största blommorna men så vackra från knopp till nervissnande. Hoppas nu den klarar vintern!
Några bilder från idag och igår.

[attachment=40913:090823bu...ndyknopp.jpg]

[attachment=40914:090822burgundybest.jpg]

[attachment=40915:090822bu...cevatten.jpg]
Christina i Taxinge~
Jo, den är fin!
Trodde jag tagit död på min, men när jag röjde undan ett par jättelika hängpimpineller så fanns det en levande strumpstickesmal BI-"stam" inunder....
Får väl se om den överlever!

AK i Sura
Den överlever säkert nu när du hittat på den! Vilken livskraft en del rosor har. Håller i alla fall tummarna för att du ska f¨å njuta av dess skönhet framöver.
Thé
Jag har precis planterat en, och den är verkligen vacker.

Men Christina... ju fler inlägg av dig jag läser, desto mer föreställer jag mig att du bor i en riktig djungel, men växtkraft över alla bräddar... för allt verkar ständigt kvävas av annat hemma hos dig smile.gif
Fny
mycket vackert! wub.gif
Christina i Taxinge~
CITAT (Thé @ 24-08-2009, 09:50) *
Men Christina... ju fler inlägg av dig jag läser, desto mer föreställer jag mig att du bor i en riktig djungel, men växtkraft över alla bräddar... för allt verkar ständigt kvävas av annat hemma hos dig smile.gif

Jepp, så är det! yes.gif tongue.gif
Djungel, va ordet sa Bull - av brunört, maskros, våtarv, gräääääääs, fryle, "you name it, I got it"........ sad.gif duh.gif devil.gif

Ezereht
*cry jag älskar också den rosen.. i alla fall på era bilder. Men den finns inte här. Kanske borde beställa den till nästa sommar, hmm.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon