Full version: Svinvaccinet
Gossen Ruda
Vissa biverkningar kan uppstå.

[attachment=40941:svinvaccin.jpg]
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 24-08-2009, 12:18) *

giggle.gif
Alba
Jag anade att det var något lurt med kampanjen slap.gif

Gossen Ruda
CITAT (Alba @ 24-08-2009, 12:30) *
Jag anade att det var något lurt med kampanjen slap.gif

Nu förstår du säkert varför det skall vara gratis, ingen pengaåterbetalning vid problem.laugh.gif
Berith
Jösses! fear.gif Och jag som trodde att vi kvinnor skulle klara oss, att det bara var risk för att knorren raknade!
Alba
CITAT (Berith @ 24-08-2009, 12:39) *
Jösses! fear.gif Och jag som trodde att vi kvinnor skulle klara oss, att det bara var risk för att knorren raknade!

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

CITAT (Gossen Ruda @ 24-08-2009, 12:32) *
Nu förstår du säkert varför det skall vara gratis, ingen pengaåterbetalning vid problem. laugh.gif

Hm....ja DET hade jag ju inte tänkt på. shy.gif
Myosotis

angry.gif Och VAR har du hittat bilden på mig. Jag har inte gett dig tillstånd att publicera den.
Calypso_bulbosa
CITAT (Myosotis @ 24-08-2009, 22:11) *
angry.gif Och VAR har du hittat bilden på mig. Jag har inte gett dig tillstånd att publicera den.

rolleyes.gif Är det sååå du ser ut,förstår jag att du inte liknar en kyckling flirting.gif giggle.gif whist.gif
Chamomille

rotfl.gif

CITAT (Berith @ 24-08-2009, 12:39) *

a0a.gif
Tobb
Grymt läskig
Anma
Hoppsan! w00t.gif

Någon som vet om självaste influensan kan ge biverkningar? Jag ska åka till landet med många drabbade om några dagar och vill görna veta om jag kanske kommer hem som en ko? ohmy.gif
Alba
CITAT (Anma @ 26-08-2009, 13:22) *
Hoppsan! w00t.gif

Någon som vet om självaste influensan kan ge biverkningar? Jag ska åka till landet med många drabbade om några dagar och vill görna veta om jag kanske kommer hem som en ko? ohmy.gif

Om du gör det......glöm inte byta nick Koanma eller..... naughty.gif
Chamomille
Ni är för tossiga rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon