|
Begriper inte hur de gör, när de får 0 inlägg!?
I Support och Test räknas inte inläggen och därför står det 0. Vet inte om det gäller hela den här biten av forumet, eller om inläggen i tredje och fjärde avdelningen räknas?
CITAT (Berith @ 27-08-2009, 07:29)  I Support och Test räknas inte inläggen och därför står det 0. Vet inte om det gäller hela den här biten av forumet, eller om inläggen i tredje och fjärde avdelningen räknas? Ställde egentligen mest frågan pga föregående trådstart. Det nicket har ju startat trådar många gånger nu!
dags för test igen
CITAT (MariaS @ 12-09-2009, 20:22)  dags för test igen  Man får testa i stim verkar det som.
Sussie F-Flower
12-09-2009, 21:52
 Vad gör ni??? Vad håller ni på med?? Vad är det för tester ni gör? Fattar nada...
flyttar bara ner spammen tills den blir borttagen ju.
Sussie F-Flower
12-09-2009, 22:02
CITAT (pejori @ 12-09-2009, 23:00)  flyttar bara ner spammen tills den blir borttagen ju.  Jahaaa...  . Är det det ni gör...?  -Va bra!
CITAT (Berith @ 15-09-2009, 12:41)  *suddar...* sudd sudd mohaha
Äh jag frågar väl igen då, samma fråga som jag suddade ut förra gången... Varför puffar ni upp en tråd förbi ett spaminlägg? Jag förstår ju att det är för att det inte ska ligga överst, men spelar det nån roll egentligen? Etta eller tvåa - om nån läser det så gör man väl det oavsett plats...?
Det är helt enkelt kul.
Ok. Jag trodde det fyllde nån funktion.
Nädå.
CITAT (Berith @ 27-08-2009, 06:29)  I Support och Test räknas inte inläggen och därför står det 0. Vet inte om det gäller hela den här biten av forumet, eller om inläggen i tredje och fjärde avdelningen räknas? övar bara lite CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 15:31)  osså var vi där igen... och lite till.. CITAT (pejori @ 12-09-2009, 20:29)  Man får testa i stim verkar det som.  nu så ska det väl gå CITAT (Sussie F-Flower @ 12-09-2009, 21:52)   Vad gör ni??? Vad håller ni på med?? Vad är det för tester ni gör? Fattar nada...  Så nu har jag testat färdigt för idag..
Ja det är nog lika bra det! för nu är APPAFEBUICALP på G!
CITAT (MariaS @ 07-11-2009, 22:57)  Ja det är nog lika bra det! för nu är APPAFEBUICALP på G! Såg det....
Test... Skit också.
Ni är för lustiga ni!
Det här är odlas roligaste tråd....
Passar också på att testa. CITAT (MariaS @ 07-11-2009, 22:57)  Ja det är nog lika bra det! för nu är APPAFEBUICALP på G! Testar om jag kan CITAT (pejori @ 07-11-2009, 22:59)  Såg det....  Jag tror jag kan det! CITAT (pejori @ 09-11-2009, 09:33)  Test... Skit också.  Jag kan det! Lägga in flera citat efter varandra har jag precis lyckats med  .
Väldigt bokmärkande! kommer en kommer alla faller en fallerallanlej...
test nä!
[test/b]inte de heller... bla blääää
NUUUUUUUU fungerar det!
 Fina websidor finns det överallt
Visst gör det, fast alla är inte lika intressanta...
Jag undrar alltid varför administrationen är sååå långsam med att ta bort sk-n. Dessa har legat över helgen och då kanske det inte jobbas men nu har hela måndagen gått. Säkert har flera anmält det till dem. Ta bort!
CITAT (mojan @ 16-11-2009, 20:55)  Jag undrar alltid varför administrationen är sååå långsam med att ta bort sk-n. Dessa har legat över helgen och då kanske det inte jobbas men nu har hela måndagen gått. Säkert har flera anmält det till dem. Ta bort!  SAmtliga trådar utom denna har faktiskt legat där lääääääänge! Just nu tror jag faktiskt att det är de som drar!
CITAT (MariaS @ 16-11-2009, 21:36)  SAmtliga trådar utom denna har faktiskt legat där lääääääänge! Just nu tror jag faktiskt att det är de som drar! Då undrar man ju ännu mer varför det inte plockas bort.
Men nu är det ju rena SPAM-bombningen. Kan ingen dra ur proppen??? Eller sladden?? Eller vad som helst?
Som jag trodde. Helt enkelt en bra testsida för att skicka mer! Det visar väl bara dagens skörd!
CITAT (MariaS @ 19-11-2009, 16:57)  Harkel, host, hum, hum Du har missat en
Tränar volter nu... hopp hopp hopp pang
Armarna uppåt sträck
Slappna av
Armarna uppåt sträck
Slappna av
Känns det bättre nu?
Myosotis
22-11-2009, 11:02
 Vilken rolig tråd!!
Diabolique
22-11-2009, 14:57
*testar tråden*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|