Monaxe
För tillfället har jag åter bra kontakt med Odla, kanske beror det på att det är mitt i natten?

Hur som helst passar jag på att lägga in foto på vår nya familjemedlem! Hon är nu 3 månader, heter Cinna och är fullständigt bedårande...

Hela familjen har smält för detta lilla busiga troll (utom hunden som inte får ha sin svans i fred!)

close up 1.JPG

Cinna på räcket.JPG

Cinna i fönstret..JPG

Lars-Olof Arvids
En sån sötnos! wub.gif

Olle
Aqvakul
Mmmmm... wub.gif
Christina i Taxinge~
Grattis till den sötnosen! wub.gif
Kissar är det go´aste som finns!
Irene_L
Så söt! wub.gif Vilka härliga färger hon har!
Myosotis
wub.gif Oj vilken söt katt!!!
Red Top
wub.gif
Vill ha!

Underbar kisse. Den första bilden är ljuvlig. Underbart foto. Välfångat. tummenupp.gif
Anma
Åååh, så fin! Älskar denna färgkombination.
blomkronan
wub.gif Sååååå söt smile.gif
Alba
Åhhhhhhhh wub.gif
Monaxe
CITAT (Red Top @ 28-08-2009, 11:01) *
wub.gif
Vill ha!

Underbar kisse. Den första bilden är ljuvlig. Underbart foto. Välfångat. tummenupp.gif

Tack!

Är nöjd med just den bilden, man ser i blicken hur busig hon är och att hon "smygerr" på mig. Sekunde efter hoppade hon på mej!
Wilmer
Åsså lilla skära tissetassen när hon ligger i fönstret. Ser att hon får komma ut nu, hon har allltså blivit stora damen wub.gif
Miro
Vilket otroligt näpet ansikte! sötnos... wub.gif
zissi
Håller med alla föregående talare wub.gif . Lyckost dig!!

Skulle såååå gärna vilja ha en katt men tål dem tyvärr inte så bra.
Ingela i Segersberg
Jag smälter jag också! Hon är ljuvligt söt!! wub.gif
Meriona
wub.gif wub.gif Vilken tur att du fått sprutt på dataledningarna Monaxe, så att vi får njuta av denna lilla sötnos!
Gillan
Antagligen är det första och enda gången jag skriver här.....................men herre min skapare såååååå söt wub.gif
Cathis
Henne får du låsa in Monica, annars är risken att hon blir kattnappad crazy.gif

Himmel så sööööt hon är wub.gif
Lady Hamilton
wub.gif Kan inte annat än hålla med om vad alla andra har skrivit redan
zaaritha
Så himla go´!
pejori
CITAT (Monaxe @ 28-08-2009, 02:26) *
För tillfället har jag åter bra kontakt med Odla, kanske beror det på att det är mitt i natten?

Hur som helst passar jag på att lägga in foto på vår nya familjemedlem! Hon är nu 3 månader, heter Cinna och är fullständigt bedårande...

Hela familjen har smält för detta lilla busiga troll (utom hunden som inte får ha sin svans i fred!)

close up 1.JPG

Cinna på räcket.JPG

Cinna i fönstret..JPG

Tulle lilla så söt hon är... wub.gif
Ramoth
Sköldpadd å vit - kan inte bli mycket bättre kiss.gif
En liten husisfröken?
Ett så genomcharmigt ansikte!!!
Lycka till med gullklimpen!
TheLan
Ja hon var verkligen söt, gillade bilden i fönstret helskarpt tummenupp.gif Dom är bara för söta i den åldern och med så härliga bilder kan man inte annat än att sakna en katt här hemma. Tur att föräldrarna har 3 smile.gif
diva&hero
Jösses vilken söt kisse!! wub.gif
Alla bilderna var bra, men jag fastnade för den sista av dom. Det är så man smälter och då är jag en hundmänniska. flirting.gif
Motti
Oh hon var bedårande rolleyes.gif lyckost dig !
LindaLunda
Sååå bedårande söt!!!!!
Och vilka foton sedan!
Jag tycker du skall förstora dem och rama in dem för att sätta upp på väggen!
De är riktiga konstverk!
Linda
DragonLady
Åhh Monica, vilken liten gossa du fått wub.gif
... förstår att hon gärna hjälper dig sedan o fångar de snabba rackarna i dammen yes.gif giggle.gif
KarinSKARA
Såååå söt man kunde vara!!!
En hundsvans mer eller mindre det spelar väll ingen roll. Tur att de har så bra ballansinne de små rackarna. Blomintreserad är hon ju tydligen redan när hon vill fram och lukta på Änglatrumpeten.
GRATTIS och Lycka Till med nya familjemedlemmen
Karin //
Solstorm
Så himla söt! Jättevackert tecknad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon