|
För tillfället har jag åter bra kontakt med Odla, kanske beror det på att det är mitt i natten? Hur som helst passar jag på att lägga in foto på vår nya familjemedlem! Hon är nu 3 månader, heter Cinna och är fullständigt bedårande... Hela familjen har smält för detta lilla busiga troll (utom hunden som inte får ha sin svans i fred!) close up 1.JPG Cinna på räcket.JPG Cinna i fönstret..JPG
Lars-Olof Arvids
28-08-2009, 05:36
En sån sötnos! Olle
Aqvakul
28-08-2009, 06:27
Mmmmm...
Christina i Taxinge~
28-08-2009, 08:14
Grattis till den sötnosen! Kissar är det go´aste som finns!
Irene_L
28-08-2009, 08:32
Så söt!  Vilka härliga färger hon har!
Myosotis
28-08-2009, 09:13
 Oj vilken söt katt!!!
Red Top
28-08-2009, 10:01
Vill ha! Underbar kisse. Den första bilden är ljuvlig. Underbart foto. Välfångat.
Åååh, så fin! Älskar denna färgkombination.
blomkronan
28-08-2009, 10:06
 Sååååå söt
Åhhhhhhhh
CITAT (Red Top @ 28-08-2009, 11:01)  Vill ha! Underbar kisse. Den första bilden är ljuvlig. Underbart foto. Välfångat.  Tack! Är nöjd med just den bilden, man ser i blicken hur busig hon är och att hon "smygerr" på mig. Sekunde efter hoppade hon på mej!
Åsså lilla skära tissetassen när hon ligger i fönstret. Ser att hon får komma ut nu, hon har allltså blivit stora damen
Vilket otroligt näpet ansikte! sötnos...
Håller med alla föregående talare  . Lyckost dig!! Skulle såååå gärna vilja ha en katt men tål dem tyvärr inte så bra.
Ingela i Segersberg
28-08-2009, 13:57
Jag smälter jag också! Hon är ljuvligt söt!!
Meriona
28-08-2009, 15:30
 Vilken tur att du fått sprutt på dataledningarna Monaxe, så att vi får njuta av denna lilla sötnos!
Antagligen är det första och enda gången jag skriver här.....................men herre min skapare såååååå söt
Henne får du låsa in Monica, annars är risken att hon blir kattnappad Himmel så sööööt hon är
Lady Hamilton
28-08-2009, 20:58
 Kan inte annat än hålla med om vad alla andra har skrivit redan
zaaritha
28-08-2009, 21:04
Så himla go´!
CITAT (Monaxe @ 28-08-2009, 02:26)  För tillfället har jag åter bra kontakt med Odla, kanske beror det på att det är mitt i natten? Hur som helst passar jag på att lägga in foto på vår nya familjemedlem! Hon är nu 3 månader, heter Cinna och är fullständigt bedårande... Hela familjen har smält för detta lilla busiga troll (utom hunden som inte får ha sin svans i fred!) close up 1.JPG Cinna på räcket.JPG Cinna i fönstret..JPGTulle lilla så söt hon är...
Sköldpadd å vit - kan inte bli mycket bättre En liten husisfröken? Ett så genomcharmigt ansikte!!! Lycka till med gullklimpen!
Ja hon var verkligen söt, gillade bilden i fönstret helskarpt  Dom är bara för söta i den åldern och med så härliga bilder kan man inte annat än att sakna en katt här hemma. Tur att föräldrarna har 3
diva&hero
16-09-2009, 19:53
Jösses vilken söt kisse!! Alla bilderna var bra, men jag fastnade för den sista av dom. Det är så man smälter och då är jag en hundmänniska.
Oh hon var bedårande  lyckost dig !
LindaLunda
28-09-2009, 06:55
Sååå bedårande söt!!!!! Och vilka foton sedan! Jag tycker du skall förstora dem och rama in dem för att sätta upp på väggen! De är riktiga konstverk! Linda
DragonLady
28-09-2009, 11:13
Åhh Monica, vilken liten gossa du fått ... förstår att hon gärna hjälper dig sedan o fångar de snabba rackarna i dammen
KarinSKARA
28-09-2009, 12:17
Såååå söt man kunde vara!!! En hundsvans mer eller mindre det spelar väll ingen roll. Tur att de har så bra ballansinne de små rackarna. Blomintreserad är hon ju tydligen redan när hon vill fram och lukta på Änglatrumpeten. GRATTIS och Lycka Till med nya familjemedlemmen Karin //
Solstorm
28-09-2009, 12:31
Så himla söt! Jättevackert tecknad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|