Christina i Taxinge~
I början på september är det som vanligt dags för trädgårdsmässa här i Taxinge!
Utmärkt tid att plantera perenner och lökar som förstås finns till salu.

Jag hoppas vädret blir utmärkt, då är det så fantastiskt trevligt & mysigt att gå på utomhusmässa! biggrin.gif

Taxinge Trädgårdsmässa

Christina i Taxinge~
puff
Rihane
Jag ska dit
Blev förbryllad igår när jag hittade det här inlägget. Har ju svarat dig i rosforumet men mitt i natten kom jag inte ihåg att det var där. Men jag mindes att jag hade skrivit att jag skulle till Taxinge och undrade var mitt svar tagit vägen. Som sagt mitt i natten var det.

malin72
såg detta nu och ev ska jag försöka att komma på lördag...har en som blir 16 på sö så det finns lite att göra hemma smile.gif men jag hoppas att jag kan åka tummenupp.gif
Fny
jag ska dit! cool.gif
blomkronan
Christina säg gärna till om det blir fler gånger... jag ska tyvärr jobba i helgen, men kommer gärna en annan gång smile.gif
Christina i Taxinge~
CITAT (blomkronan @ 04-09-2009, 09:36) *
Christina säg gärna till om det blir fler gånger... jag ska tyvärr jobba i helgen, men kommer gärna en annan gång smile.gif

Det är varje år vid den här tiden!
Jag hojtar nästa år igen! rolleyes.gif

Fny
Nu har jag precis kommit hem från taxinge - det var då en hemskt trevlig trädgårdsmässa! Rekommenderas starkt! Och så nog blev det lite handlat också....Två rosor: astrid lindgren och red fairy... wub.gif
Rihane
Kom hem igår från mässan.
Här är mina fynd.(inte krukan)
[attachment=41635:h_st.jpg]

Den här figuren hängde med mig hem stod lång stund och flinade med liknande figurer runt omkring mig.
[attachment=41637:gubbe.jpg]

Redigerade bort en bild som hängde med av bara farten
Fny
den där keramikfiguren är bara sååå söt! Stod också och tittade på dom jättelänge! =)
blomkronan
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 05-09-2009, 10:21) *
Det är varje år vid den här tiden!
Jag hojtar nästa år igen! rolleyes.gif

Va synd att dom inte har det flera gånger... i år.
Jag får väll vänta ett år då... har antecknat det i min almanacka smile.gif

CITAT (Fny @ 05-09-2009, 19:03) *
Nu har jag precis kommit hem från taxinge - det var då en hemskt trevlig trädgårdsmässa! Rekommenderas starkt! Och så nog blev det lite handlat också....Två rosor: astrid lindgren och red fairy... wub.gif

tummenupp.gif Då har man något att se framemot i september 2010.
Christina i Taxinge~
idag ska jag dit om jag inte får förhinder.....risken finns dessvärre, av oförutsedda anledningar.
ni som varit där verkar iaf nöjda - kul!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon