Christina i Taxinge~
I början på september är det som vanligt dags för trädgårdsmässa här i Taxinge!
Utmärkt tid att plantera perenner och lökar som förstås finns till salu.
Och Löta brukar vara där med rosor - jag har inte kollat ännu om de kommer.

Jag hoppas vädret blir utmärkt, då är det så fantastiskt trevligt & mysigt att gå på utomhusmässa!
Kanske ses vi?

Taxinge Trädgårdsmässa

Fny
ååå det verkar kul! Ligger det måntro på rimligt avstånd från Uppsala/stockholm??? nyfiken... innocent.gif
Christina i Taxinge~
Taxinge ligger mellan Södertälje & Mariefred. Det anser jag vara mycket rimligt avstånd från Uppsala! biggrin.gif

Åker man över Enköping tar det ca 1,5 timme. kanske lika mycket över Sthlm....? Men det finns ju ny motorväg där som jag ännu inte teståkt smile.gif
Imorgon ska jag till Uppsala men det blir via Enköping.
Fny
jag ska se om jag inte kan lura i sambon att taxinge är ett måste i helgen, för jag har absolut lust att åka dit!
Christina i Taxinge~
OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är mässa 4-6/9
(alltså inte nu i helgen)

Fny
ja jag skrev visst fel, menade också den helgen, inte nu i helgen! =)
Rihane
Satsar på att åka dit.
Var där förra året och tyckte det var trevligt.
AK i Sura
Grrr jag missar alltid trädgårdsmässan i Taxinge efter som den kolliderar med en kattuställning i Eskilstuna varje år. angry.gif Det hade varit så kul att kunna åka dit men jag har lovat att jobba på utställningen. I bland är det jobbigt att ha flera hobbies. Nåja jag ser fram emot ett besök hos Christina i Taxinge nästa sommar. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon