Full version: Silos på besök....
silos
Jag måste nog skriva några rader här,eftersom jag tänker på odlaister då och då. smiley_small_hug.gif
Livet för mig är som det alltid har varit:mycket att göra med min konst,vovvarna,fotografering,hyreshusets trädgård,dator,skrivandet etc...

Mina dagar är för det mesta roliga och innehålsrika,förutom då jag är i neråtspiralens grepp,men detta kan jag numera hantera!

Jag har flyttat till en annan lägenhet i samma hyreshus på nedre botten och det är så skönt att slippa gå i trappor,eftersom jag har ramlat gånger flera.

Så här kommer massor av hälsningar till er alla! smiley_small_hug.gif och önskan om en fin-fin dag!
*Stintan*
Fin bild du har silos, jag förstår att du gjort den själv. rolleyes.gif
silos
CITAT (*Stintan* @ 29-08-2009, 11:58) *
Fin bild du har silos, jag förstår att du gjort den själv. rolleyes.gif

Tack så mycket!

Dockmamma och sagotant som jag så ritar jag mina bilder. thanks.gif
Biggan_
Hej silos! Kul att se dej här igen!
Wilmer
Vink vink från mej med, skönt att du fått en bättre lägenhet! Och ändå kunna bo kvar i samma område tummenupp.gif
zissi
Jag blir så glad av din bild Silos smile.gif . Vad duktig du är att teckna tummenupp.gif bravo.gif
Farbror Blå
[attachment=41301:silos.jpg]
Silos på besök

=)
Aqvakul
Kramis, Silo! kompiskram.gif
silos
CITAT (Biggan_ @ 30-08-2009, 00:29) *
Hej silos! Kul att se dej här igen!

Det gläder mig! smile.gif

CITAT (Wilmer @ 30-08-2009, 00:39) *
Vink vink från mej med, skönt att du fått en bättre lägenhet! Och ändå kunna bo kvar i samma område tummenupp.gif

thanks.gif Min lägenhet är såå braaa,jag har till och med en klädförråd,mina stora dockor bor numera därinne. biggrin.gif

smiley_small_hug.gif

CITAT (zissi @ 30-08-2009, 10:49) *
Jag blir så glad av din bild Silos smile.gif . Vad duktig du är att teckna tummenupp.gif bravo.gif

Och jag blir mycket glad av dina ord här. thanks.gif

smiley_small_hug.gif

CITAT (Farbror Blå @ 30-08-2009, 13:41) *
[attachment=41301:silos.jpg]
Silos på besök

=)

Hi hi,precis så är det:silos har mycket matnyttigt inom sig! giggle.gif
ninnisky
Kram på Dig, Silos!
silos
CITAT (ninnisky @ 30-08-2009, 18:57) *
Kram på Dig, Silos!

smiley_small_hug.gif
silos
NU är jag här igen!Solen skiner,jag är lycklig och glad och vill hjärtans gärna dela med mig till er alla av min glädje! smiley_small_hug.gif

livet.jpg
Biggan_
Tack gulledej! Ha en fortsatt trevlig dag! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon