Full version: Vad är spam?
andersen
Är en tråd om Malaco spam? pga reklam? eller att man svarar i "sin egen tråd" i syfte att hålla tråden i liv är det spam? eller är det bara sex länkar som ibland visar sig här? vad är spam för er?
Ralf
http://sv.wikipedia.org/wiki/Spam
*Stintan*
För mig är det oftast massutskick från suspekta okända avsändare som har mer eller mindre skumma avsikter.
henriks
Spam betyder bombning med oönskad reklam.

sen om det är via mail eller telefon eller brevlådan, tjatas budskapet in, då är det spam

Att skicka en broschyr, katalog eller dylikt en-två gånger om året - det är reklam, att ringa 5 gånger i veckan och tjata om gratis kalsonger - det är spam
Monica M zon 4
a0a.gif Jag håller med Grå!
andersen
biggrin.gif
CITAT (Grå @ 30-08-2009, 14:56) *

Aqvakul
CITAT (henriks @ 30-08-2009, 14:56) *

sen om det är via mail eller telefon eller brevlådan, tjatas budskapet in, då är det spam

Att skicka en broschyr, katalog eller dylikt en-två gånger om året - det är reklam, att ringa 5 gånger i veckan och tjata om gratis kalsonger - det är spam

yes.gif
*Stintan*
CITAT (henriks @ 30-08-2009, 14:56) *

De e ju de jag menar wink.gif flirting.gif angel_not.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon