Full version: ogräs
Bassam
Hej
Jag ska fråga om hur kan man bekämpa kackerlacka inom hus.

H : Bassam
Maggan H
Du måste ringa ett saneringsföretag, kolla via din hemförsäkring om du är försäkrad mot detta. Anticimex är ett företag som sanerar ohyra. Det är omöjligt att få bort dessa själv.
Bassam
j
Aqvakul
CITAT (Bassam @ 02-09-2009, 15:32) *
Hej
Man kan köpa ROUNDUPP flaska som har svampen övan så ska man bara målar ogräs blad.

H :bassam

Men vad har det med kackerlackor att göra? confused.gif
Chamomille
Hej
Man kan köpa ROUNDUPP flaska som har svampen övan så ska man bara målar ogräs blad.

ohmy.gif
Maggan H
Hej

Nåt måste du ha missuppfattat Bassam, kackerlackor är typ stora skalbaggar. Är det bladlöss du menar??

Ohyra=skadedjur

Ogräs=oönskad växt
MariaS
Hej

Man kanske kan måla gräs och svampar på kackerlackorna med roundup... Har faktiskt aldrig provat...
Bassam
Hej
Jag skrev fel, men jag menar kackerlacka på grund att jag ringde till anticimex men de kommer två gångar och de kan inte lösa problem , så jag köpte Radar och det står på burken att det kan lösa problem men till nu vi har kackerlacka hemma.

H : Bassam
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon